شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار لارستان خواستار رفع نقص جایگاه سوخت شهرجدید لار شد

مهندس فضل الله اکبری معاون فنی و عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد. به…

مهندس فضل الله اکبری معاون فنی و عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست که احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسعود حسنیان رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان نیز حضور داشتند، جلیل حسنی موضوع افزایش ضریب حفاظتی و امنیتی انبار سوخت شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: درست است که انبار سوخت شهر لار، کاملا از نظر حفاظتی، امنیتی و ایمنی دارای به روزترین سیستم اطفای حریق می باشد، بطوریکه سیستم اطفای حریق آن اتوماتیک و خود کنترلی است و جای هیچگونه نگرانی نیست، اما این کافی نیست، بلکه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی می بایست باز هم ضریب امنیتی و حفاظتی از این انبار بزرگ سوخت خطه جنوب را بالا ببرد.

وی گسترش و توسعه زیرساخت‌های تامین، توزیع و عرضه سوخت و انواع فرآورده‌های نفتی، اجراء طرح‌های زیربنایی با هدف پیاده‌سازی دولت الکترونیک و سهولت دسترسی صنعتگران، کشاورزان، معدن داران، پیمانکاران و فعالین اقتصادی به سوخت مورد نیاز را از مهمترین زیرساخت های لازم شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان دانست و گفت: همچنین در این مدت برنامه ریزی برای کاهش پدیده شوم قاچاق سوخت و مدیریت راهبری موفق زنجیره تامین، انتقال، ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی در سطح شهرستان نیز صورت پذیرفته که موجب شده تا شرکت نفت لارستان رضایت مردم شریف را فراهم نماید.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود از عدم زیرساخت های لازم جایگاه  و پمپ بنزین شهر جدید لار هم گله کرد و افزود: این جایگاه نواقص زیادی دارد که یکی از مطالبات جدی مردم شهر لار، عدم نصب تلمبه و نازل های جدید و خرابی محوطه و عدم روشنایی کافی در شب است، که باید هرچه سریعتر جایگاه شهر جدید لار، ساماندهی و زیباسازی شود و علاوه بر آن تلمبه ها و نازل های جدید، نصب و تمامی نواقص رفع و تعمیرات اساسی صورت پذیرد.

حسنی اضافه کرد: محور بندرعباس-لارستان- شیراز از جمله محورهای پرترافیک کشور است که انواع خودروها و کامیون های سبک و سنگین از این مسیر تردد می کنند که می طلبد، شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس، میزان سهمیه سوخت حمل و نقل از جمله بنزین و گازوئیل برای جایگاه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی مستقر در طول این مسیر افزایش یابد.

وی با توجه به نزدیک بودن فصل های پاییز و زمستان خواستار افزایش نفت سفید و بنزین سوپر و راه اندازی جایگاه سوخت متفرقه برای بخش صحرای باغ نیز شد.

در ادامه مهندس اکبری معاون فنی و عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان فارس نیز مواردی را مطرح کرد و گفت: تمامی مواردی که از سوی فرماندار مطرح شد به جد پیگیری خواهد شد.

وی به صورت تلفنی اعتراض جدی و بحق مردم و فرماندار ویژه لارستان در خصوص نواقص زیاد جایگاه شهر جدید لار به اطلاع مدیرعامل شرکت پتراز، رساند و خواستار تسریع در رفع نواقص و ایرادات پمپ بنزین شهرجدید لار شد.

در پایان از مهندس مسعود حسنیان رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین