پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف ۱۱ میلیارد طلای مالباخته لارستانی در مخفیگاه دزدان

فرمانده انتظامی “لارستان” از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۱ میلیارد ریال طلای مسروقه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول…

فرمانده انتظامی “لارستان” از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۱ میلیارد ریال طلای مسروقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فارس، سرهنگ “داود امجدی” اظهار داشت: در هفته اول شهریورماه سال جاری یک باب منزل متعلق به یکی از شهروندان در شهرستان لارستان مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و حدود ۱۱ میلیارد طلا از آنجا سرقت شد که با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، شناسایی سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکیپی از کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی و پس از یک ماه تلاش خستگی ناپذیر رد پای ۳ سارق سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به سرقت منزل اقرار کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد حدود یک کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

سرهنگ “امجدی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: این سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مقادیر زیاد طلا خصوصاً اموال با ارزش در منزل، گفت: شهروندان در زمان مسافرت حتما جواهرات را در صندوق امانات نگهداری و در حد امکان منزل را مجهز به دوربین‌های مداربسته کنند.

عکس آرشیو

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین