جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

شهروندانِ لار با ۸۰ درصد و لطیفی با ۳۲ درصد بیشترین و کمترین استقبال از واکسن داشته‌اند

معاون بهداشتی  دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندانِ لار با ۸۰ درصد و لطیفی با ۳۲ درصد بیشترین و کمترین استقبال از واکسن را تاکنون ثبت کرده‌اندگفت: فرهنگیان…

معاون بهداشتی  دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندانِ لار با ۸۰ درصد و لطیفی با ۳۲ درصد بیشترین و کمترین استقبال از واکسن را تاکنون ثبت کرده‌اندگفت: فرهنگیان و دانش‌آموزانی که واکسینه نشده‌اند هرچه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر وحید یگانه، با اشاره به اینکه شهرهای جویم و شرفویه کماکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند اظهار داشت: متاسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مناطق، همچنان آمار ابتلا به کرونا را بالا نگه داشته است.

دکتر یگانه با ارائه آماری از بیشترین میزان استقبال مردم از واکسیناسیون در لارستان، خنج و اوز گفت: در شهرستان لارستان، شهر لار با ۸۰ درصد، براک و مرکز هرمود مهرخوئی با ۵۷ درصد، بلغان با ۵۶ درصد، در شهرستان خنج مرکز آشنا و کورده هر کدام با ۵۶ درصد و در شهرستان اوز، مرکز شهری اوز با ۵۰ درصد واکسیناسیون گروه‌های هدف خود را انجام داده‌اند.

وی با ارائه آماری از کمترین میزان استقبال مردم در سه شهرستان تحت پوشش تصرح کرد: در شهرستان لارستان، لطیفی با ۳۲ درصد، خور با ۳۶ درصد، در شهرستان خنج، سیف آباد و بیغرد با ۳۸ درصد و در شهرستان اوز، بیدشهر با ۳۴ درصد و فیشور با ۴۱ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را به نام خود ثبت کرده‌اند.

دکتر یگانه با اشاره به تحویل ۱۷۴ هزار و ۸۰ دز واکسن به لارستان از ابتدا تاکنون اظهار داشت: تاکنون ۱۰۶ هزار و ۴۵۶ دز واکسن در نوبت اول و ۵۶ هزار و ۱۷۰ دز واکسن برای تزریق در نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان در مورد موجودی واکسن اسپوتنیک گفت: تعداد کمی واکسن اسپوتنیک برای نوبت اول فقط در روز ۸ مهرماه برای متقاضیان این نوع واکسن در سالن شهید باقریه موجود است.

دکتر یگانه در پایان با اشاره به اینکه امکان دارد درآینده‌ای نزدیک مدارس بازگشایی شود خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز برای تزریق واکسن هرچه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شهروندانِ لار با ۸۰ درصد و لطیفی با ۳۲ درصد بیشترین و کمترین استقبال از واکسن داشته‌اند”

  1. 2 گفت:

    بعضیها قبول نداشتند که واکسنهای با مجوز اضطراری کشنده و بیمار کننده هستند بعد از تزریق متوجه اشتباه خود شدند و از تزریق دز دوم سربار زدند مردم را به حرکت به سمت مرگ و پلی فارماسی تشویق نکنید با واکسیناسیون دانش آموزان مرگ و میر دانش آموزان زیاد می شود و می گویند موج جدید است نقشه های بیل گیتس مشخص است و ایشان بنیانگذار کوواکس هستند که ایران با ذوق و شوق واکسن می خرد و نظریه ایشان کاهش حداقل ۱۵ درصد جمعیت جهان و بیمارکردن بقیه مخصوصا کشورهای مسلمان است و مسوولین ما هنوز در خوابند !!!!!!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین