جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای ويژه برنامه “شب هاي بي قراري” در لار

ويژه برنامه “شب هاي بي قراري” به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن…

ويژه برنامه “شب هاي بي قراري” به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن اربعين سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، ویژه برنامه “شب های بی قراری” در جوار قبور شهدای گمنام؛ آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

در این مراسم که به همت روابط عمومي شهرداری لار، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، پایگاه مقاومت سردار کربلا، حوزه مقاومت بسیج کارمندی و ادارات شهرستان و کانون بسیج هنرمندان لارستان برگزار شد، خلیل روئینا از شاعران آئینی لارستان و مصطفی کارگر از شعرای شهرستان گراش با خوانش اشعار دلنشین و معنوی خود پیرامون دفاع مقدس و واقعه کربلا، تصاویر خلاقانه ای از این دو حماسه تاریخی در ذهن شنوندگان خلق کردند.

سپس گروه دمام نوازی عاشورائیان لارستان به اجرای برنامه پرداختند و بعد از آن اعضاء گروه سرود مصباح الهدی لارستان بر صحنه حاضر شدند و مثل همیشه با اجرای زیبای خود شور و حال خوبی به محفل هدیه دادند.

خاطره گویی و بازخوانی عملیات های ظفرآفرین رزمندگان اسلام توسط قدرت الله محبوبی و محمد ابراهیم اخلاقی دو تن از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از همرزمان سرداران شهید لارستان، از ویژه های این برنامه معنوی بود.

در حاشیه این مراسم موهبت جهان نما نوجوان لارستانی با نقاشی سیاه قلم به خلق اثری از تمثال سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مشغول بود که همزمان با پایان مراسم این اثر تکمیل شد.

اجرای مسابقه پیامکی در فضای مجازی و اهدا جوایز به ۱۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار: سیدسید کامران علوی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین