جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کاهش رتبه فرودگاه لارستان به لحاظ تعداد پروازها صحت ندارد!

درپی انتشار خبری در مورد کاهش پروازهای فرودگاه لارستان در برخی از رسانه ها، روابط این اداره کل جوابیه ای صادر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

درپی انتشار خبری در مورد کاهش پروازهای فرودگاه لارستان در برخی از رسانه ها، روابط این اداره کل جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان، درپی انتشار خبری در مورد کاهش پروازهای فرودگاه لارستان در مردادماه به استحضار مردم شریف لارستان می رساند که ملاک سنجش یک مجموعه آمار مقطعی و  کوتاه یکماهه نیست که متاسفانه عده قلیلی با هدف تخریب فرودگاه لارستان و با اهداف خاص اقدام به انتشار بخش کوچکی از جداول آماری شرکت فرودگاه کردند.

جهت استحضار  مردم شریف در مرداد ماه گذشته بعلت چک هواپیماهای نوع ایرباس ۳۲۰ شرکت ایران ایر با ابطال مقطعی پروازهای این شرکت روبرو شدیم که با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مهندس حسین زاده و این اداره کل با افزایش پروازهای قشم ایر در مسیر دبی و برقراری پرواز فوق العاده هواپیمایی کیش ایر در مسیر لار تهران لار وهمچنین بازگشت زودتر از موعد پروازهای ایران ایر تا حدودی این مشکل حل شد.

قطعا ابطال سه هفته ای این پروازها آمار پروازهای این فرودگاه رو بشدت کاهش داد.

اما علی رغم کاهش پروازها همچنان جایگاه این فرودگاه  در تعداد مسافر جابجا شده که ملاک اصلی سنجش عملکرد فرودگاه‌ها در جهان است در رتبه ۲۶ کشور و بالاتر از فرودگاه‌های منطقه بوده است. انجام پروازهای این فرودگاه با هواپیماهای بدنه متوسط با ظرفیت حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر  عامل این برتری است.

و اما در سنجش ۵ ماهه ابتدای سال فرودگاه لارستان با ۳۵۴ پرواز در رده ۲۷ و به لحاظ جابجایی مسافر در رده ۲۲  فرودگاه‌های کشور قرار گرفته و به لحاظ پروازهای خارجی  این فرودگاه در تمامی طول سال حتی  در مرداد ماه امسال رتبه پنجم پروازها و مسافر خارجی را در بین فرودگاه‌های کشور حفظ کرده است.

قطعا عدم صدور مجوز پرواز های مسیر کویت از سوی دولت کویت و همچنین عدم صدور ویزا قطر بر کاهش پروازهای این فرودگاه‌ تاثیرگذار بوده است.

علی رغم همه این مشکلات و کمبودها (خصوصا در هواپیماهای بدنه متوسط) فرودگاه لارستان حتی در اوج شیوع کرونا در مقابل تلاش عده ای خاص مبنی بر ابطال پروازها  و تعطیلی فرودگاه مقاومت کرده و خدمتگزاران شما با تلاش بی وقفه همچون پرسنل کادر درمان لحظه ای از خدمت رسانی دست نکشیده و در کنار شما مردم شریف بوده و خواهند بود.(جهت اطلاع فرودگاه لارستان در آمار مرداد ۹۹  دومین فرودگاه کشور به لحاظ پروازهای خارجی بود.)

این اداره کل بر خود لازم می‌داند که حساب افرادی که مغرضانه سعی در تخریب عملکرد و تلاش‌های فرزندان و خدمتگزاران شما مردم شریف در فرودگاه لارستان دارند را از دلسوزانی که منصفانه ما را نقد می‌کنند جدا نموده و خود را نیازمند راهنمایی ها و ارشادات دلسوزان، معتمدان و بزرگان لارستان می داند.

ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در فرودگاه به مسافران محترم و حفظ کیفیت موجود اولویت این اداره کل بوده و افزایش آمار و ارقام هدف ما نیست، چرا که برقرار نمودن پروازهایی با ظرفیت کمتر هرچند آمار و ارقام ما را بهبود می بخشد اما کیفیت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین