سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دانش آموزان در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: دانش آموزان از طرح واکسیناسیون استقبال کنند تا شرایط برگزاری حضوری کلاسهای درس فراهم شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: دانش آموزان از طرح واکسیناسیون استقبال کنند تا شرایط برگزاری حضوری کلاسهای درس فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس به خصوص شهدای دانش آموز در سخنانی خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی، وظیفه شورای آموزش و پرورش به جهت برنامه ریزی متناسب سنگین تر است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در طی این دو سال اخیر کرونایی، آموزش و پرورش از طریق فضای مجازی اقدام به آموزش دانش آموزان می کند، تاکید کرد: در این مدت روزهای سختی برای اساتید، معلمین، فرهنگیان و حتی اولیا و خود دانش آموزان گذشته است، چرا که در فضای فیزیکی بهتر می توان آموزش داد و بهتر می توان درس خواند.

حسنی زیرساخت ها و فضای آموزشی در سطح شهرستان را یک افتخار دانست و گفت: ما تا نقطه مطلوب فاصله ها داریم، اما به صورت نسبی خدا را شکر شهرستان لارستان در همه حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و غیره از دیگر مناطق کشور جلوتر هستیم و خدا را شکر به دلیل روحیه مشارکت جویی که مردم دارند، می‌توانیم راه های نرفته را سرعت ببخشیم.

وی ادامه داد: هرچه آگاهی و دانش مردم بیشتر شود؛ زمینه توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه بهتر فراهم خواهد شد و در نهایت ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در جامعه کمتر می شود.

حسنی در ادامه با بیان اینکه امروزه می توان از ظرفیت شبکه‌های مجازی و دنیای ارتباطات بنحو مطلوبی استفاده کرد،گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش می بایست از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برنامه ریزی کند و راهکارهای ارتقاء سطح علمی و معنوی دانش آموزان ارائه و در این راستا در کنار مدیران و مربیان آموزش و پرورش قرار بگیرند تا کاستی ها و نقاط ضعف بر طرف شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش همچنین باید با حضور مشاورین و اساتید خود در راستای افزایش اعتماد به نفس، سعه صدر، روحیه گفتگو، صبر و بردباری دانش آموزان، راستگویی، نیکی به پدر و مادر، دوری از اسراف و غیره برنامه ریزی و فعالیت نماید؛ چون این همه هزینه هایی که برای آموزش و پرورش می شود، می بایست خروجی اش هم نتیجه مطلوب دهد تا جامعه ما نیز سالم بماند.

رییس شورای آموزش و پرورش لارستان اظهار کرد: ما اگر بتوانیم در راستای شیوه آموزشی دانش آموزان و همچنین در بعد تربیتی و پرورشی آنان برنامه داشته باشیم و در ادامه آن برنامه ها، خلاقیت ها و ایده ها را به عمل تبدیل کنیم، قطعا انقلابی کرده ایم و این مهم برای نسل‌های آینده نیز امیدواری به وجود می آورد که این خود می‌تواند جامعه را با فرهنگ کند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: شورای آموزش و پرورش باید بر روی مسائل علمی و پرورشی، اعتقادات مذهبی، دینی مسائل اجتماعی خدامحوری، انسان محور و اخلاق محوری ویژه دانش آموزان هم پافشاری کند و آن را در مدارس و مراکز آموزشی اجرایی نماید.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش لارستان سال تحصیلی ۱۴۰۰-  ۱۴۰۱ را باید با  برنامه‌ریزی و تدبیر خاصی در راستای بحث آموزش دانش آموزان چه بصورت مجازی و یا بصورت حضوری به پیش ببرد تا نشاط، شادابی و پویایی که لازمه و ضرورت دوران نوجوانی و جوانی است، مجددا در فضای آموزشی شکل بگیرد.

حسنی از همه دانش آموزان نیز خواست که حتماً واکسن کرونا را تزریق کنند تا جامعه کاملا ایمن شود و هر چه سریعتر دانش آموزان و دانشجویان در فضای حقیقی مدرسه و دانشگاه بصورت حضوری به تحصیل بپردازند.

او در پایان سخنانش در خصوص واگذاری زمین ویژه ساخت مسکن فرهنگیان نیز گفت: انشالله این مهم از طریق اداره کل راه و شهرسازی لارستان پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

پیش از این نیز معاون سیاسی فرمانداری، بخشداران مرکزی و صحرای باغ، مدیر آموزش و پرورش لارستان و هر یک از اعضا نیز مطالبی را مطرح کردند.

در پایان نیز از فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از جانبازان و رزمندگان فرهنگی دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دانش آموزان در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت کنند”

  1. 2 گفت:

    وقتی پزشکان متخصص از واکسیناسیون اجباری و واکسیناسیون دانش آموزان نهی می کنند توصیه فرماندار جهت واکسیناسیون واقعا گریه آور است وظایف خودشان را پیگیری نمی کنند و راجع به همه امور اظهار فضل می کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین