چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آمادگی آزمایشگاه کنترل کیفی غذا و دارو لارستان به کارخانجات جنوب فارس و شمال هرمزگان

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان از تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی غذا و دارو این دانشکده به دستگاه اتمیک ابزربشن را برای تامین سلامت مواد غذایی خبر داد….

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان از تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی غذا و دارو این دانشکده به دستگاه اتمیک ابزربشن را برای تامین سلامت مواد غذایی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد اسعدیان، اظهار داشت: با توجه به تعدد و تنوع کارخانجات و کارگاه های مواد غذایی و بهداشتی در منطقه، وجود گمرک تجاری صادرات و واردات در لارستان و همچنین با توجه به اینکه آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و دارو تنها واحد کنترل مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در جنوب فارس و شمال هرمزگان است، این معاونت با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده توانست با اخذ اعتبار لازم از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستگاه اتمیک ابزربشن را برای تامین سلامت مواد غذایی منطقه تحت نظارت تهیه و فرآهم کند.

وی تصریح کرد: این دستگاه از سری تجهیزات آنالیتیکالی است و با هدف آنالیز رنج وسیعی از فلزات سنگین موجود در آنالیت ها برای سنجش کیفیت مواد غذایی تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: این معاونت آماده پذیرش نمونه های واحدهای تولیدی تحت پوشش خود شامل شهرستان های لارستان، خنج و اوز است و برای شهرستان های مجاور شامل گراش و بستک (شهرستان های جنوب فارس و شمال هرمزگان) نیز که فاقد آزمایشگاه هستند، آماده پذیرش نمونه و انجام خدمات است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آمادگی آزمایشگاه کنترل کیفی غذا و دارو لارستان به کارخانجات جنوب فارس و شمال هرمزگان”

  1. ناشناس گفت:

    اگر قرار بر خدمت به جنوب فارس و شمال و غرب هرمزگان باشد ، سالهاست انتقال خون لارستان این خدمت را انجام میدهد پس چرا با اینهمه خدمات علوم پزشکی لارستان به دانشگاه ارتقا نمیابد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین