شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دیدار رئیس هیأت کشتی لارستان با رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ایران

رئیس هیأت کشتی لارستان با رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش میلاد لارستان، داود عسکرپور در دیدار با دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ…

رئیس هیأت کشتی لارستان با رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان، داود عسکرپور در دیدار با دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران که در تهران صورت گرفت، اظهار داشت: هیئت کشتی لارستان به دنبال جذب اسپانسر برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد در سال آینده است.

وی با اشاره به اینکه کشتی گیران آزادکار لارستانی  از زمان های پیشین در سطح کشور و بین المللی دارای مقام بوده اند، تصریح کرد: لارستان در امر میزبانی رقابت های کشوری و اردوهای تیم ملی نیز موفق عمل کرده است.

مسوول هیئت کشتی لارستان با تاکید بر اینکه این هیئت در مدت دو سال، بیش از ۲۵ میلیارد ریال بودجه غیردولتی از طریق خیرین جذب کرده است، افزود: به دنبال جذب اسپانسر برای احداث خانه کشتی همراه با خوابگاه مجهز در لار هستیم.

در ادامه دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی هر گونه همکاری سازمان لیگ با هیئت کشتی لارستان خبر داد و نشان اتحادیه جهانی کشتی را به داود عسکرپور اهدا کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین