جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رصد مشکلات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز توسط نماینده ویژه رئیس جمهور

مشکلات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز توسط وزیر بهداشت بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مورد رصد قرار می‌گیرد. به گزارش میلاد لارستان، بنا بر اخبار واصله در آستانه سفر…

مشکلات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز توسط وزیر بهداشت بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مورد رصد قرار می‌گیرد.

به گزارش میلاد لارستان، بنا بر اخبار واصله در آستانه سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرای دولت سیزدهم به استان فارس، قرار است در روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران به شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز سفر داشته باشد و از نزدیک پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی را مورد رصد و بررسی قرار دهد.

بر اساس شنیده‌ها، نماینده ویژه رئیس جمهور بوسیله پرواز تهران به لار سفر خود را آغاز می‌کند و پس از ورود به لارستان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قرار است علاوه بر مراکز و پروژه‌های بهداشتی و درمانی نظیر پردیس دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان سرطانی، بیمارستان، از راه‌های مواصلاتی، طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های نیمه‌تمام نیز بازدید داشته باشد تا جهت انعکاس موانع و مشکلات به ریاست جمهوری، موارد مربوطه به وزرای دولت و مدیران ارشد اقدام شود.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت در ادامه به شهرستان‌های گراش، اوز و خنج سفر خواهد داشت تا طرح‌ها و درخواست‌های مرتبط با هر یک از آنها مورد کنکاش قرار گیرد.

بنا بر برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شده در پایان سفر، نشستی با حضور وزیر بهداشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران لارستان، خنج، گراش و اوز به میزبانی شهرستان خنج به منظور جمع‌بندی برنامه‌های سفر برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رصد مشکلات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز توسط نماینده ویژه رئیس جمهور”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام و احترام

    *ضمن عرض خیر مقدم خدمت جناب آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت .درمان وآموزش پزشکی*

    با توجه به اینکه علوم پزشکی لارستان حوزه وسیعی از مناطق محروم جنوب استان فارس وشمال استان هرمزگان تحت پوشش دارد انتظار میرود اولا دستور فرمایید *دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه علوم پزشکی لارستان ارتقا داده شود.ثانیا سازمان انتقال خون لارستان که پشتیبان تامین خون در کلیه مراکز درمانی حوزه جنوب فارس وشمال هرمزگان میباشد دستور ارتقا صادر فرمایید.*
    *ثانیا تخصیص اعتبار کامل جهت تکمیل بیمارستان۳۲تختخوابی بخش محروم جویم هم یکی از درخواستهای مردمی در لارستان میباشد.*

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین