جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کمک 106 میلیارد تومانی خیرین در لارستان به حوزه بهداشت و درمان فقط در 3 سال

رئیس شورای اسلامی شهر لار، گفت: در سال ۱۳۹۷ عملکرد خیرین در حوزه علوم پزشکی لارستان ۳۱٫۶ میلیارد تومان، در سال ۱۳۹۸ به مقدار ۴۲ میلیارد تومان و در سال…

رئیس شورای اسلامی شهر لار، گفت: در سال ۱۳۹۷ عملکرد خیرین در حوزه علوم پزشکی لارستان ۳۱٫۶ میلیارد تومان، در سال ۱۳۹۸ به مقدار ۴۲ میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۹ نیز به مبلغ ۳۲٫۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده ویژه رئیس جمهور که بعنوان بررسی مسائل و مشکلات به شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز سفر کرده است، پس از حضور و بازدید میدانی از برخی پروژه‌های این مناطق، در جلسه‌ای که به میزبانی شهر خنج با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، نمایندگان خیرین و ائمه جمعه برگزار شد، پس از استماع دغدغه‌ها و درخواست‌های آنان، درخصوص مسائل مطرح شده صحبت کرد.

در این جلسه زینل قنبری بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر لار و نماینده خیرین لارستان در سخنانی خواستار تعیین وقت دیدار حضوری خیرین با وزیر بهداشت در پایتخت شد و با برشمردن آماری از عملکرد خیرین اظهار داشت: در سال ۱۳۹۷ عملکرد خیرین در حوزه علوم پزشکی لارستان ۳۱٫۶ میلیارد تومان، در سال ۱۳۹۸ به مقدار ۴۲ میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۹ نیز به مبلغ ۳۲٫۷ میلیارد تومان بوده است.

وی با انتقاد نسبت به اینکه در پروژه‌ای که در دولت قبل تعهد کرده و امضاء صدر تا ذیل وزارتخانه زیر آن دیده می‌شود، پس از انجام تعهد چندین میلیاردی خیرین، رها شده و هیچ جواب قانع‌کننده‌ای به خیرین داده نشده است، افزود: با این نوع اقدامات هیچ انگیزه‌ای برای خیرین باقی نمی‌گذارد.

قنبری با ابراز امیدواری در رفع کم‌کاری‌های گذشته در دولت آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: پروژه بیمارستان جویم سال‌هاست که به تأخیر افتاده و شیرینی کار آن حتی پس از اتمام برای مردم از بین خواهد رفت.

رئیس شورای اسلامی شهر لار با بیان اینکه در بخش بیرم، تقاضای سی‌تی‌اسکن و یک دستگاه آمبولانس دارند، خاطر نشان کرد: علی‌رغم اینکه لار مرکز استان نیست اما فرودگاه لارستان رتبه پنجم کشور را دارد که نشان‌دهنده مراوده تاریخی مردم این خطه با کشورهای حوزه خلیج فارس است و همین موضوع موجب حضور پررنگ خیرین در این خطه شده است.

وی با طرح این پیشنهاد که ۲ دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی با گرایش بین‌المللی برای تقویت توریسم درمانی با توجه به پتانسیل‌های موجود در لارستان، گفت: این پیشنهادات نیازمند کار و جهت‌دهی کارشناسی وزارتخانه بهداشت و درمان دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کمک 106 میلیارد تومانی خیرین در لارستان به حوزه بهداشت و درمان فقط در 3 سال”

  1. ناشناس گفت:

    ای کاش یکبار خودتون خبر رو هم میخوندین!! چقدر ناقص و پر از اشکال!

  2. خیراندیش گفت:

    ای کاش در خصوص ارتقای علوم پزشکی لارستان به دانشگاه صحبت میکردند تمام این مشکلات که برشمرده شد با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی حل خواهد شد ، همچنین می بایست ارتقای سازمان انتقال خون لارستان بعنوان پشتیبان مرتکز درمانی جنوب فارس و شمال هرمزگان در دستور کار قرار گیرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین