پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

تاکید فرماندار ویژه لارستان بر تقویت مجتمع آموزش عالی لار

  رییس مجتمع آموزش عالی لارستان به اتفاق معاونین و جمعی از کارکنان این مجتمع با دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به…

 

رییس مجتمع آموزش عالی لارستان به اتفاق معاونین و جمعی از کارکنان این مجتمع با دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه خانواده ای موفق خواهد شد که بر مبنای علم رفتار کند، افزود: البته صرفا برای کسب علم نیاز به دانشگاه رفتن نیست و همین که افراد خانواده اهل مطالعه و انجام کارهای علمی باشند، یعنی علم آموزی کرده اند و به آرامش خواهند رسید.

دهقان با تاکید بر اینکه ورزش و مطالعه باعث ایجاد آرامش در فرد می شود، اظهار کرد: یکی از جاهایی که نقش اساسی در کسب علم داشته و در جامعه تاثیرگذار است، دانشگاه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید توسعه دانشگاه ها با در نظر گرفتن ظرفیت های منطقه ای دنبال کرد، زیرا باعث افزایش اثرگذاری و بهره وری نهادهای علمی و آموزشی می شود و در این خصوص اگر قرار باشد تأثیرگذار باشیم باید در کارهای پژوهشی هزینه کرد.

معاون استاندارفارس یکی از نقاط قوت شهرستان لارستان که در هر جایی دیده نمی شود، بحث خیرین آن است که به آنها افتخار می کنیم.

دهقان تصریح کرد: در کنار خیر بودن یک افتخار محسوب می شود، اما در منطقه در حوزه خیرین بیشتر در جهت ساخت ساختمان و خرید تجهیزات هزینه شده در حالیکه در حوزه نرم افزاری کمتر از پتانسیل خیرین بهره برده شده است، که باید در حوزه نرم افزاری و تربیت نیروهای متخصص نیز هزینه کرد تا امکاناتی که ایجاد شده دارای خروجی و بهره وری بهتری شود.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: باید خیرین را به سمت سرمایه گذاری در جهت پرورش نیروی انسانی و اساتید هدایت کرد و دانشگاه دولتی لارستان می تواند چنین نقشی را در منطقه ایفا نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه مظهر تاثیرگذاری و رشد و تعالی جامعه است؛ اذعان داشت: دانشگاه لارستان می تواند در کارهای علمی و پژوهشی با جذب سرمایه خیرین الگوسازی کند که اگر این اتفاق رخ دهد، دانشگاه لارستان می تواند در سطح کشور جز دانشگاه های اثرگذار خود را معرفی نموده و برای آنها الگو باشد.

دهقان در پایان تاکید کرد: باید سعی کرد دانشگاه دولتی لارستان در شهرستان تقویت شود و این دانشگاه نیز باید در کنار افزایش ظرفیت های ساختمانی و تجهیزاتی، بدنبال افزایش علم آموزی و پرورش نیروهای نخبه و کارهای پژوهشی در منطقه باشد.

در ادامه دکتر طاهری رییس، معاونین و جمعی از کارکنان مجتمع آموزش عالی لارستان اهم در سخنانی ضمن تبریک به دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مطالبی را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تاکید فرماندار ویژه لارستان بر تقویت مجتمع آموزش عالی لار”

  1. ناشناس گفت:

    لطفا کاری کنید که مجتمع اموزش عالی لارستان به دانشگاه ارتقا یابد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین