شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
معاون اداره ورزش و جوانان لارستان:

قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان به لارستان سفر می‌کند

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: عبدالرضا رستگار از قهرمانان به‌نام کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران هفته آینده به لارستان سفر خواهد کرد.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: عبدالرضا رستگار از قهرمانان به‌نام کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران هفته آینده به لارستان سفر خواهد کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ داود عسکرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده از سوی اداره ورزش و جوانان با قهرمان ارزنده کشورمان قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان از وی دعوت شد تا به مدت چند روز در لارستان حضور پیدا کند.

وی هدف از حضور عبدالرضا رستگار در لارستان را ارتقای سطح فنی کشتی‌گیران این شهرستان عنوان کرد و افزود: بی‌شک حضور این ورزشکار شایسته کشورمان که سابقه چندساله در اردوهای تیم ملی و رقابت‌های بین‌المللی و جهانی را دارد در بالا بردن توان فنی کشتی‌گیران این شهرستان مؤثر خواهد بود.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان خاطرنشان کرد: عبدالرضا رستگار که به مدت ۲۰ سال در رشته کشتی آزاد فعالیت دارد، تاکنون مدال برنز جام مدوید روسیه در سال ۲۰۰۲، مدال برنز جام جهانی ۲۰۰۳ رومانی، مدال نقره ارتش‌های سال ۲۰۰۴ جهان در لهستان، مدال نقره جام زیلکوفسکی در سال ۲۰۰۵ و دو مدال طلای پیشکسوتان ۲۰۱۴ جهان در کشور صربستان و ۲۰۱۵ رومانی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین