یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۹ منطقه در لارستان «نارنجی»‌اند/واکسیناسیون در لارستان همچنان در مرز ۶۵ درصد!

  معاون فنی حوزه معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه همچنان ۹ منطقه در لارستان «نارنجی»‌اند، گفت: واکسیناسیون در لارستان همچنان در مرز ۶۵ درصد است. به…

 

معاون فنی حوزه معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه همچنان ۹ منطقه در لارستان «نارنجی»‌اند، گفت: واکسیناسیون در لارستان همچنان در مرز ۶۵ درصد است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، حامد هاشمی معاون فنی حوزه معاونت بهداشت دانشکده درخصوص نقشه رنگ‌بندی مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشکده براساس میزان ابتلا و بستری کووید ۱۹ گفت: علیرغم کاهش موارد ابتلای سرپایی، بستری و مرگ درکل زیر مجموعه، کماکان در مناطقی از جمله خور، لطیفی، عمادشهر، بلغان و دهفیش روند افزایشی در موارد سرپایی را شاهد بودیم.

وی افزود: علاوه بر این شرایط، در مناطق جویم، بیرم و هرمود مهرخویی و خصوصا جویم استمرار وضعیت پرخطر برای چندین هفته متوالی ادامه دار بوده است و تنها مورد فوت هفته اخیر نیز در شهر جویم گزارش شده است.

هاشمی تصریح کرد: علیرغم تامین مناسب واکسن استقبال مناسبی از این مهم نشده و مشارکت در ایمن‌سازی بر علیه بیماری کووید۱۹ در گروه‌های هدف درحد قابل قبول نیست. بدیهی است که موثرترین راهکار جهت بازگشت به زندگی عادی افزایش پوشش ایمن‌سازی به درصد مناسب درجمعیت‌های پرخطر است.

معاون فنی حوزه معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان تاکید کرد: درحال حاضر پوشش واکسیناسیون در افراد بالای ۱۸ سال حدود ۶۴ درصد و سنین ۱۸-۱۲ سال حدود ۶۵ درصد است که مجددا از گروه‌های فراخوان شده برای واکسیناسیون تقاضا می‌شود در اسرع وقت برای انجام واکسیناسیون به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین