شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

هیچ آئینی در دنیا به اندازه اسلام مورد هجمه و تبلیغات سوء نیست

امام جمعه موقت لارستان دین اسلام و پیامبراکرم(ص) را مظلوم دانست و گفت: با وجود دهها ادیان و مذاهب در سطح دنیا، هیچ‌کدام به اندازه اسلام و پیامبر آن علیه…

امام جمعه موقت لارستان دین اسلام و پیامبراکرم(ص) را مظلوم دانست و گفت: با وجود دهها ادیان و مذاهب در سطح دنیا، هیچ‌کدام به اندازه اسلام و پیامبر آن علیه آنها تبلیغات سوء نمی‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی درآئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تقدیر از همه آحاد مردم، علما و مسئولان در برگزاری باشکوه جشن‌های هفته وحدت در مناطق اهل تسنن و تشیع لارستان بزرگ، اظهار داشت: پس از ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را به رشته تحریر درآوردند و از آنجایی که نظام به دنبال برپایی تمدن نوین اسلامی است که علم، صنعت، فناوری و غیره از زیرساخت‌های آن است.

وی امنیت و آرامش را که در سایه وحدت همه مذاهب و اقوام رقم می‌خورد را یکی از ضروریات حرکت در ایجاد تمدن نوین اسلامی برشمرد و افزود: جهان‌خوران مستکبر مغرور خودخواه غربی که با نگاه از بالا به پایین به دیگر کشورها نگاه می‌کنند، برای آقایی خودشان بر دنیا، نقشه‌های شوم و پلید دارند که ایجاد کدورت بین شیعه و سنی با ترفندهای مختلف با اتکاء به رسانه‌ها، یکی از دسیسه‌های دشمنان است.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر توجه به نقاط پرشمار مشترک بین شیعیان و اهل تسنن، تصریح کرد: براساس آیه قرآن کریم، به ما دستور داده شده که مؤمنان با یکدیگر برادرانه و با اخوت زندگی کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شیعه و سُنی دو امت مجزا نیستند بلکه یک امت واحده با دو گرایش هستند، ادامه داد: جهان خوران غربی برای به یغما بردن منابع، معادن و ذخایر جهان اسلام به دنبال جنگ‌افروزی و ضعیف کردن مسلمانان هستند که نمونه بارز آن ایجاد گروهک‌های افراطی نظیر داعش، القاعده، النصره و غیره برای بدنام کردن اسلام و نشان دادن مسلمانان به امتی بی‌منطق و خَشن بروز دهند.

وی دین اسلام و پیامبراکرم(ص) را مظلوم دانست و خاطر نشان کرد: با وجود دهها ادیان و مذاهب در سطح دنیا، هیچ‌کدام به اندازه اسلام و پیامبر آن علیه آنها تبلیغات سوء نمی‌شود.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه افرادی که وحدت‌شکنی می‌کنند، دچار قدرناشناسی و کفران نعمت پیغمبر اسلام(ص) شده‌اند، یادآور شد: حفظ وحدت، پرهیز از چنددستگی در میان آحاد ملت و اقوام و مذاهب، وظیفه تک‌تک افراد است.

امام جمعه موقت لارستان ایجاد ناآرامی در مرزهای با افغانستان، تنش‌های مرزی ایران و کشور آذربایجان و همچنین مسئله حمله سایبری به زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت را برای ایجاد غفلت و پَرت کردن هوشیاری مردم و مسئولان از مسائل اصلی دانست و تأکید کرد: دشمنان به دنبال سلب آسایش از کشور ایران هستند و امنیت کشور را را با حوادث حاشیه‌ای مختل کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هیچ آئینی در دنیا به اندازه اسلام مورد هجمه و تبلیغات سوء نیست”

  1. ناشناس گفت:

    امام جمعه لار یا ایران
    چرا هیچ بحثی یا پیگیری در خصوص این شهر نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین