شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

داشتن کارت واکسن برای مسافران پروازهای داخلی و خارجی الزامی است

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: داشتن کارت واکسن برای مسافران پروازهای داخلی و خارجی الزامی است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: داشتن کارت واکسن برای مسافران پروازهای داخلی و خارجی الزامی است.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده در مورد میزان واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش این مجموعه اظهار داشت: میزان واکسیناسیون در بین جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در نوبت اول ۷۳ درصد و در نوبت دوم ۲۲ درصد و در بین جمعیت ۱۸ سال به بالا در نوبت اول ۷۱ درصد و در نوبت دوم ۵۰ درصد تاکنون بوده است.

وی تصریح کرد: فقط در دوز دوم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای حاصل شده و در دوز اول رشد چشمگیری دیده نمی‌شود؛ بنابراین، انتظار داریم که هموطنان استقبال بهتری داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشکده خاطرنشان کرد: کارت واکسن برای مسافران پروازهای خارجی و داخلی الزامی است و با آن دسته از دفتر خدمات مسافری پروازهای خارجی یا داخلی که بدون کارت واکسن، بلیط صادر کنند برخورد می‌شود.

دکتر یگانه افزود: برای آن دسته از افرادی که قصد مسافرت به خارج از استان دارند، با داشتن کارت واکسیناسیون، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “داشتن کارت واکسن برای مسافران پروازهای داخلی و خارجی الزامی است”

  1. 2 گفت:

    میلاد لارستان لاپوشانی نظریات تا کی همانگونه که شما نظرات به حق مردم راسانسور می کنید یا با تاخیر زمانی زیاد و بی اثر تایید می کنید (فکر نکنید مردم نادان هستند) مسولان کشوری هم نوشته های شما را به پشم حساب نمی کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین