یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف گنج یاب قاچاق در بیرم

  فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق و متعلقات مربوطه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

 

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق و متعلقات مربوطه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ داود امجدی بیان کرد: برابر اطلاع واصله مبنی بر نگهداری یک دستگاه گنج یاب در منزل شخصی احدی از ساکنین یکی از روستا‌های بخش “بیرم” رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی بخش بیرم پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه گنج‌یاب و متعلقات مربوطه که خارجی و قاچاق بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده در ارزیابی کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین