شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

شیوعِ مجدد کرونا در «جویم» نگران‌کننده است

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شیوعِ مجدد کرونا در «جویم» نگران‌کننده است، گفت: مبتلایان قرنطینه را رعایت نمی‌کنند و پزشکانِ این شهر تقاضای جابجایی دارند! به…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شیوعِ مجدد کرونا در «جویم» نگران‌کننده است، گفت: مبتلایان قرنطینه را رعایت نمی‌کنند و پزشکانِ این شهر تقاضای جابجایی دارند!

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر وحید یگانه اظهار داشت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی و دورهمی‌ها و امتناع کردن مردم از زدن ماسک و بی‌تفاوتی مسئولان جویم، موج ششم کرونا در منطقه جویم به شدت در حال پیشرفت است تا جایی که پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت آن منطقه نیز درگیر این بیماری شده‌اند و پزشکان به هیچ وجه حاضر به همکاری و طبابت نیستند و تقاضای جابه‌جایی از این منطقه را دارند.

وی تصریح کرد: افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند از دادن تست امتناع می‌کنند و اصلا قرنطینه خانگی را رعایت نمی‌کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، تاکید کرد: مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند و احساس دلسوزی و مسئولیت نسبت به دیگران و همشهریان خود داشته باشند تا شاهد بالا گرفتن این بیماری نشویم که درصورت شدت یافتن آن دیگر کاری از دست پرسنل و پزشک مراکز برنمی‌آید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین