پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

برپایی نخستین جلسه مطالبه گری بانوان لارستان با عنوان به وقت “مطالبه”

نخستین جلسه مطالبه گری بانوان لارستان با عنوان به وقت “مطالبه” برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، نخستین جلسه مطالبه گری با عنوان به وقت مطالبه بمناسبت هفته…

نخستین جلسه مطالبه گری بانوان لارستان با عنوان به وقت “مطالبه” برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، نخستین جلسه مطالبه گری با عنوان به وقت مطالبه بمناسبت هفته بسیج با همکاری خواهران پایگاه شهید رویینا و حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س)لار با حضور نساءخیلتاش معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری ویژه لارستان و رابطین امور بانوان ادارات در سالن شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه بانوان دغدغه های خود را در زمینه آسیب های اجتماعی لارستان و پیگیری های کارهای معوقه از قبیل گسترش خدمات دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان- پیگیری توسعه حمل و نقل هوایی در لارستان- راه اندازی پارک ویژه بانوان که سالها بانوان شهر چشم انتظار افتتاح آن هستند و همچنین بررسی روانشناسانه و جامعه شناختی جهت کودکان کار و تکدی گری آنها- مسئله اعتیاد جوانان و بانوان- اشتغالزایی بانوان و حمایت از خانواده های زندانی خصوصا بازگشت پذیری معتادین به جامعه و موضوع سگ گردی که به عنوان یک آسیب اجتماعی و تبدیل شدن آن به یک نماد امروزی بودن بین جوانان شده است، بیان کردند.

در پایان این جلسه معاون فرماندار ویژه لارستان قول مساعدت و همکاری لازم را در مسائل مطرح شده را داد و تاکید کرد: موضوعات مطرح شده را به مقامات بالاتر اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین قول مساعد داد تا در یک برنامه دیگر به وقت مطالبه، اقدامات  انجام شده درخصوص پیشنهادات و موضوعات مطرح شده را به بانوان اعلام کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین