یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

معاون استاندار فارس: مدیرانی که ریاست طولانی‌مدت داشته‌اند تغییر می‌کنند

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مدیرانی که سالیان زیادی را در یک پست هستند بدون در نظر گرفتن عملکرد، تغییر خواهیم داد تا یک پویایی در…

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مدیرانی که سالیان زیادی را در یک پست هستند بدون در نظر گرفتن عملکرد، تغییر خواهیم داد تا یک پویایی در آن سمت ایجاد شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل قزل سفلی در نشست دبیران مجمع مطالبه‌گران استان فارس گفت: جمهوری اسلامی خود از یک مطالبه‌گری شروع شد، مطالبه گری امام راحل (ره) که ادامه آن به انقلاب انجامید.

وی افزود: در بیانات مقام معظم رهبری نیز بارها به اهمیت مطالبه‌گری تاکید شده است، البته متاسفانه مطالبه‌گری در کشور ما خوب جا نیفتاده است، گفته شده است جهاد تبیین اما به جای تبیین، تکرار کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: انتقاد با مطالبه گری تفاوت دارد، انتقاد صرفا بیان مشکل است، اما مطالبه‌گری شناخت مشکل، پیدا کردن راهکار، هموار کردن راه برای راهکار و بعد بیان مشکل است.

قزل سفلی در خصوص عملکرد دولت ادامه داد: دولت در حوزه مردمی‌سازی و استفاده از ظرفیت مردم هنوز به هدف مدنظر نرسیده است، ساختارهایی ایجاد شده است اما کافی نیست، در جلسات نیز از گروه‌های مردمی در تصمیم گیری‌ها استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: مجمع مطالبه‌گران استان فارس می‌تواند از فرصت ایجاد شده استفاده کند و مطالبه‌گری را از حالت عمومی به سمت فضاهای تخصصی و مسئله محور پیش ببرد، این مجمع باید یک اسیب‌شناسی از مدل‌های مطالبه‌گری انجام دهد، برسی کند کجا موفق و کجا ناموفق بوده‌است.

این مقام مسئول در جواب به انتقاد مطرح شده در خصوص تغییر برخی مدیران گفت: مدیرانی که سالیان زیادی را در یک پست و مقام هستند، وی را بدون در نظر گرفتن عملکرد تغییر خواهیم داد تا یک پویایی در آن سمت ایجاد شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معاون استاندار فارس: مدیرانی که ریاست طولانی‌مدت داشته‌اند تغییر می‌کنند”

  1. ناشناس گفت:

    معاون محترم استاندار معني مطالبه گري وانتقاد نمي دانند.جامعه اي كه در ان انتقاد نباشد ان جامعه مرده است . درخصوص تغيير وجابجايي مديراني كه ساليان دراز در يك سمت مانده اند ويا ناكارامد هستند بسيار كار خوبي است.در لار مديراني داريم كه ١٠يا ١٥ سال سمت اشغال كرده و كارايي هم ندارند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین