جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

محبی پور:رسانه ها از مسئولان چرایی و چگونگی انتخاب و اجرای برنامه هایی که اعلام می‌کنند را سوال کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران اجرایی استان، اهداف و برنامه های اجرایی خود و آنچه که قرار است در آینده حاصل شود را برای مردم تبیین…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران اجرایی استان، اهداف و برنامه های اجرایی خود و آنچه که قرار است در آینده حاصل شود را برای مردم تبیین کنند و با آنها در میان گذارند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  ایرنا، اسماعیل محبی پور، در نشست خبری مدیران پاسخگو در شیراز افزود: قطعا رسانه ها در تحقق این مهم و تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان می توانند نقش بسیار موثری داشته باشند و ما به دنبال تقویت این ارتباط هستیم. وی ادامه داد: مردم باید بدانند که مسئولان چه کارهایی را و تحت چه شرایطی موفق شده اند انجام دهند و در انجام چه کارهایی ناموفق بوده اند.

او اظهار داشت: ما از گفتن ناکامی ها و عدم موفقیت ها پرهیزی نداریم چرا که هر عدم موفقیتی یک دلیل دارد، کسی که عمدا خود را در مسیر شکست و خیانت قرار نداده باشد از اعتراف به شکست و بیان دلایل آن ناکامی ابایی نخواهد داشت و اگر تلاشی شده اما نتیجه ای حاصل نشده باید به مردم گفته شود.

معاون استانداری فارس گفت: در مقابل گذشته، آینده هست که از اهمیت بیشتری برخوردار است و اینکه چه کاری انجام دهیم که به اهداف برسیم و راه رسیدن به هدف را برای مردم تبیین کنیم تا مردم بتوانند خط فکری مدیران را دنبال کنند.

محبی پور افزود: رسانه ها باید از مدیران و مسئولان چرایی و چگونگی انتخاب و اجرای طرح ها و برنامه هایی که اعلام می‌کنند را سوال کنند چرا که اگر این ۲ سوال پاسخ داده شود بیانگر این است که مدیران ارشد استان با طرح و برنامه وارد عرصه می‌شوند و می‌توانند با آمار و اطلاعات دقیق پاسخگوی اقدامات خود باشند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محبی پور:رسانه ها از مسئولان چرایی و چگونگی انتخاب و اجرای برنامه هایی که اعلام می‌کنند را سوال کنند”

  1. ناشناس گفت:

    اگردرسته از خودت شروع کن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین