یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

نشست جمعی از اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار ویژه لارستان

جمعی از اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، رضاتکبیری دبیر مجمع مطالبه گران لارستان…

جمعی از اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، رضاتکبیری دبیر مجمع مطالبه گران لارستان به همراه جمعی از اعضای این مجمع، با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

در این دیدار که معاونین فرمانداری و روسای کارگروه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، مدیریت شهری و بانوان مجمع حضور داشتند، مسائل، مشکلات، درخواستها و دغدغه های شهرستان مطرح شد.

مهمترین موارد مطرح شده در این نشست وجود سگ های ولگرد در سطح شهرستان، اتمام سالن ورزشی کارگری، ساماندهی استادکاران و کارگران ساختمانی، ساخت بیمارستان تامین اجتماعی، افزایش سهیمه بیمه کارگران فصلی، پاسخگو بودن مسئولین، تسریع در نهضت مسکن ملی، بافت فرسوده، ساماندهی اتباع بیگانه و غیره بود.

فرماندار ویژه لارستان گروه‌های مختلف مردمی را بازوی قدرتمندی برای مسئولان برای اجرای برنامه ها و رفع مسائل و مشکلات شهرستان و اجرای طرح های عمرانی دانست و گفت: مطالبه‌گری رمز موفقیت مردم و مسئولین است.

داریوش دهقان با اشاره به برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مفید و مطالبه‌گری به عنوان رمز موفقیت گروه‌های مردمی در رسیدن به اهداف، این مهم را در بالابردن سطح رضایتمندی جامعه مؤثر دانست و بیان کرد: گروه‌های مردمی بازوان همراهی‌کننده خوبی برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان می باشند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه انتقادپذیری از مهم‌ترین شاخصه‌های یک مسئول است، ابراز کرد: با مطالبه گری، تفکر و آینده‌نگری می‌توان در باز کردن گره‌ها و مشکلات جامعه ایفای نقش کرد.

نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه گزارشی مختصر از عملکرد دولت سیزدهم در لارستان را بیان کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نشست جمعی از اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار ویژه لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    دیدار با فرماندار کمترین اثری ندارد.
    از زمان آغاز به کار اقای فرماندار، در بسیاری از موضوعات ابراز امیدواری کردند که مشکل برطرف شود، اما فقط یک نمونه را نام ببرید که مشکل آن حل شده باشد، فقط یک نمونه نام ببرید کافیست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین