جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

سویه جدید کرونا، نظارت بر پروازهای فرودگاه لارستان را تشدید کرد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد: نظارت و کنترل پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان با توجه به ورود سویه جدید کرونا و احتمال انتقال و گسترش…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد: نظارت و کنترل پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان با توجه به ورود سویه جدید کرونا و احتمال انتقال و گسترش آن به کشورمان تشدید شده است.

به گزارش میلاد لارستان، وحید یگانه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: البته فرودگاه بین المللی لارستان همواره در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی عملکرد مثبت و قابل قبولی بین همه فرودگاه های کشور داشته و توانست رتبه پنج از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا کسب کند.

وی داشتن کارت واکسن برای تمام مسافران داخلی و خارجی از مسیر فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان را ضروری دانست و گفت: دفاتر خدمات مسافری پروازهای خارجی یا داخلی در این شهرستان که بدون کارت واکسن، بلیت صادر کنند بسته خواهند شد.

فرودگاه بین المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پروازهای خارجی و۲۰درصد پروازهای داخلی را تامین می کند و سایت رادار RCAG،که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پروازهای منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.

پروازهای مسیر کویت-لار و بالعکس که در ۱۸ ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، آبانماه امسال دوباره برقرار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین