پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

ثبت‌نام مسکن در 6 شهر حوزه اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان

ثبت‌ نام براى متقاضيان در طرح جهش تولید مسكن در ۶ شهر دیگر حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

ثبت‌ نام براى متقاضيان در طرح جهش تولید مسكن در ۶ شهر دیگر حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شبانی مديركل راه و شهرسازى لارستان با اعلام آغاز ثبت‌نام متقاضیان جهش تولید مسکن، جزئیاتی از مراحل ونحوه ثبت نام در اين مرحله را تشریح کرد.

شبانی اظهار داشت: ثبت‌نام جهش تولید مسکن از امروز در شهرهای لار، گله دار، اهل، خور، لطيفى، وراوى و عمادشهر که زمین برای آن ها تامین شده آغاز شده است.

وى با بيان اينكه اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آن ها که واجد الشرایط هستند به همراه شهر مورد تقاضا، باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود، افزود: بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری از جمله بنیاد مسکن، دعوت می شود تا سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود كه پس از کنترل سابقه ۵ سال سکونت، در نهایت تایید نهایی به متقاضی داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصريح كرد : محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد و متقاضيان تا پايان آذرماه فرصت دارند در سامانه جهش تولید مسکن به نشانی (saman.mrud.ir) ثبت‌نام کنند.

شبانى در پايان خاطر نشان كرد: پيش از اين شرايط ثبت نام براى متقاضيان در شهرهاى اشكنان، جويم، گراش، اوز، خنج، لامرد، بيرم، علامردشت و مهر فراهم شده بود و واجدين شرايط كماكان مهلت دارند نسبت به ثبت نام در اين طرح اقدام کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین