جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اعضای کانون لارستان، برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون فارس، از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.

هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان پیشتر ۱۰ اثر را به عنوان برتر اعلام کردند.

هیأت داوران همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش،امیرعلی تقوی‌فرد و عرفان سرانجام در گروه سنی ۵ تا ۹ سال و نرجس بنی‌زمانی و آرمان صادق‌زاده در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، اعضای کانون مرکز فرهنگی هنری لارستان هستند که به عنوان برگزیده این مسابقه معرفی شدند.

این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین