پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

لارستان از کانون‌های اصلی اجرای طرح‌های مشارکتی و موقوفه‌ای در استان فارس

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد که رویکرد و راهبرد جدید این نهاد به ویژه ظرف یک دهه گذشته تاکنون سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت اجرای…

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد که رویکرد و راهبرد جدید این نهاد به ویژه ظرف یک دهه گذشته تاکنون سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی از موقوفات متناسب با نیازهای روز جامعه بوده و این رویه با جدیت ادامه می‌یابد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام سید عباس موسوی درحاشیه معارفه رئیس جدید اوقاف و امور خیریه لارستان در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در  مناطق و شهرستان های مختلف در این زمینه به دستاوردهای خوبی از سرمایه گذاری های اقتصادی و درآمدزایی از موقوفات رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از این دستاوردها و سرمایه گذاری های کلان شامل شرکت موقوفه دانش بنیان سلامت کوثر در شیراز است که هم اینک در زمینه ساخت بیش از ۲۰۰ نوع از تجهیزات و قطعات مصرفی پزشکی مشغول فعالیت است.

موسوی گفت: انواع تجهیزات وقطعات مصرفی در زمینه پزشکی از جمله ایمپلنت استخوانی تروما، ایمپلنت های استخوانی ستون فقرات و فک و صورت و جمجمه در این شرکت دانش بنیان ساخته می شود و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار می گیرد.

او بیان کرد:‌ همچنین ساخت بازار بزرگ لارستان در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هزار مترمربع و بیش از ۲۰۰ باب مغازه در بخش‌ها و صنوف مختلف از دیگر دستاوردها و سرمایه گذاری های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس ظرف سال های گذشته بوده که سعی کردیم این سرمایه گذاری ها متناسب با نیازهای روز جامعه و حتی جوانان باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس اضافه کرد: برای این بازار بزرگ که با مشارکت بخش خصوصی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان احداث شده، اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

موسوی ادامه داد: شهرستان لارستان همچنان یکی از کانون‌های اصلی در اجرای طرح‌های مشارکتی و موقوفه‌ای در استان فارس محسوب می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین