پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرودگاه‌های بین‌المللی فارس پایش بهداشتی مسافران را تشدید کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: سه فرودگاه بین‌المللی شیراز، لامرد و لارستان باید پایش بهداشتی مسافران داخلی و خارجی و همچنین محدودیت‌های کرونایی را با توجه به…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: سه فرودگاه بین‌المللی شیراز، لامرد و لارستان باید پایش بهداشتی مسافران داخلی و خارجی و همچنین محدودیت‌های کرونایی را با توجه به ورود سویه جدید اومیکرون تشدید کنند.

به گزارش میلاد لارستان، اسماعیل محبی پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موضوع در ستاد مدیریت کرونا استان فارس نیز به تصویب رسیده و مسئولان بهداشت و درمان باید با حساسیت بیشتر کنترل و نظارت ها در این فرودگاه ها را بیشتر کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا از فرمانداران شهرستان های لارستان ، لامرد و شیراز خواست در اسرع وقت نشست فوق العاده ستاد مدیریت کرونا تشکیل دهند تا بتوان با وحدت رویه بهتر و عزم جدی تری دستورات و موارد بهداشتی لازم در مقابله با ورود سویه جدید به استان و این مناطق انجام شود.

محبی پور گفت: بیمار شناسایی مبتلا به سویه جدید اومیکرون از امارات، وارد کشور شده و از طرفی بیشترین مراودات و ارتباطات با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز از همین مناطق جنوبی استان فارس است که ضرورت دارد هم مردم و هم مسئولان امر در این زمینه با حساسیت و توجه جدی و با اعمال محدودیت و شرایط قرنطینه ای تلاش کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اظهار داشت: مردم همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و به خصوص زدن ماسک را در دستور جدی خود قرار دهند و مسئولان بهداشت و درمان نیز با حساسیت و جدی تر وارد عمل شوند و در صورت ضرورت از سایر بخش ها و نیروهای بسیج، جهادی و امدادی و دستگاه های مختلف در ستاد مدیریت کرونا کمک بگیرند.

وی گفت: شرایط مقابله ای با کرونا و پوشش واکسیناسیون در کشور و استان فارس به همت و همراهی مردم، تدابیر مسئولان و ایثارگری کادر بهداشت و درمان در شرایط مطلوبی پیش می رود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: هم اینک تزریق دُز سوم واکسیناسیون همگام با نوبت‌های اول و دوم واکسیناسیون کرونا، در مناطق مختلف استان در حال اجرا است و از مردم استان تقاضا می‌شود که برای ایمنی در مقابل بیماری کووید ۱۹، واکسیناسیون دز سوم را نیز جدی بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرودگاه‌های بین‌المللی فارس پایش بهداشتی مسافران را تشدید کنند”

  1. ناشناس گفت:

    از جناب محبی پور سوال بپرسید، چرا در مکاتبات استانی و مربوط به فرودگاه و دیگر نهادهای حمل و نقل استان از مدیر فرودگاه لامرد با عنوان مدیر کل نامه نگاری میشود در مکاتبات نوشته میشود مدیر کل فرودگاه لارستان و مدیرکل فرودگاه لامرد در صورتیکه فرودگاه لامرد مدیریت میباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین