پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

مجمع نخبه پروری در گراش راه اندازی شد

فرماندار گراش گفت: دفتر مجمع نخبه پروری در این شهرستان با کمک خیرین و با هدف شناسایی نخبگان در بخش های مختلف علمی، دانشگاهی ، دانش آموزی، فرهنگی، هنری، ورزشی…

فرماندار گراش گفت: دفتر مجمع نخبه پروری در این شهرستان با کمک خیرین و با هدف شناسایی نخبگان در بخش های مختلف علمی، دانشگاهی ، دانش آموزی، فرهنگی، هنری، ورزشی ، اجتماعی و دینی راه اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا؛ طی نشستی با حضور مسئولان مربوطه فارس از جمله حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان و مدیرعامل مجمع خیران نخبه و جمعی از مسئولان محلی و نیک اندیشن گراشی روز پنجشنبه مکانیسم ها و فرآیندهای لازم در زمینه شناسایی نخبگان و اهداف و کارکردهای اساسی این مجمع بررسی شد.

فرماندار گراش در این نشست گفت: مهمترین اصل و مکانیسم در تشکیل و راه اندازی این مجمع ورود و عزم جدی خیرین و نیک اندیشان فهیم شهرستان است که امیداری ها برای ادامه راه این مجمع در آینده را تا حدود زیادی هموار خواهد کرد.

مجید غلام پور اظهار داشت: بدون شک حضور خیرین و نیک اندیشان در این راستا نقطه عطف و امیدبخشی برای تحقق اهداف پیش بینی شده این مجمع خواهد بود.

فرماندار گراش  تصریح کرد: از طرف دیگر استقبال و حمایت و عزم جدی بنیاد نخبگان استان فارس و سایر حوزه های مرتبط از جمله آموزش و پرورش استان و شهرستان می تواند اهداف این مجمع مهم نخبه پروری را بیش از پیش عینیت بخشد.

وی توسعه فرهنگ نخبه پروری و شناسایی نخبگان در شهرستان را برای رفع بسیاری از معضلات و چالش های فرا رو ضروری خواند و گفت: جامعه امروز ما نیازمند نخبه ها و انسان های فرهیخته در ابعاد مختلف است تا بتون با هم اندیی، مشورت و بهره مندی از توان علمی، دانش و ایده های خلاقانه آنها مسیر توسعه و پیشرفت را در حوزه های مختلف بیش از پیش هموار کرد.

غلام پور ابراز داشت: این موضوع و حمایت از این مجمع و نخبگان بدون شک یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی مدیریت اجرایی شهرستان است و همه مدیران را نیز ملزم به حمایت، پشتیبانی و ورود جدی به این حوزه خواهیم کرد.

فرماندار گراش با بیان اینکه نقش و حمایت های دفتر بنیاد نخبگان در شهرستان می تواند در این راستا راهگشا و کاربردی باشد، تصریح کرد: بدون شک در سطوح مختلف شهرستان به ویژه در مناطق روستایی دانشجو و افراد مستعد بالایی وجود دارند که علاوه بر ضرورت شناسایی و بازپروری آنها مکانیسم و ابزار لازم برای حمایت و شکوفایی این استعدادها نیز باید فراهم شود.

او نقش و تاثیرگذاری خیرین و نیک اندیشان گراشی و سایر شهرهای جنوبی فارس در کنار دولت را برای رشد شاخص‌های توسعه‌ ای این منطقه یادآور شد و افزود: نکته حائز اهمیت در این راستا آن است که ورود و حمایت خیرین و نیکوکاران به ویژه در شهرستان گراش تنها محدود به یک حوزه و یا یک شهر و مکان خاص نیست.

فرماندار گراش گفت: دستاوردهای نیک اندیشان در گراش و ردپای خیرین در بسیاری  از حوزه ها و فرآیندهای توسعه ای منطقه به وضوح قابل نمایان است و این کمک ها و پشتیبانی های خیرین حتی در سطح کشور به خصوص در مناطق جنوبی بسیار پربرکت بوده است.

غلام‌پور با بیان اینکه حمایت خیرین از نخبگان یک کار پسندیده، ارزشمند و ریشه دار خواهد بود، افزود: راه اندازی این مجمع می تواند گام موثر و تعیین کننده ای در رشد خلاقیت های جوانان باشد و همچنین زمینه حضور و بهره مندی از توان آنها در تصمیم سازی و تصمیم گیری حوزه های اجرایی هم کمک شایانی خواهد کرد.

وی همچنین یادآر شد: فرمانداری گراش در این راستا حمایت قاطع از مجمع نخبه پروری شهرستان را جزو اولویت های مهم خود می داند و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذاری  نخواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین