شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آیین تجلیل از نخبگان جویم برگزار شد

برای اولین بار در جویم آیین تجلیل از نخبگان برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و به همت…

برای اولین بار در جویم آیین تجلیل از نخبگان برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان جویم، با حضور معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار، ریاست اداره آموزش و پرورش جویم، جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان، برای اولین بار از نخبگان علمی شهرستان جویم تجلیل شد.

در این مراسم جعفر معماری رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جویم با اشاره به اینکه این برنامه برای اولین بار است که در شهرستان جویم اجرا می شود و هدف از برگزاری ، این است که به دانش آموزان بگوییم؛ تمام کسانی که امروز بعنوان نخبه مورد تقدیر قرار می گیرند، اظهار کر: از مدارس شهرستان جویم فارغ التحصیل که با هدف و برنامه ریزی تلاش کرده اند تا اکنون بعنوان سرآمدهای شهرستان باشند.

وی افزود: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم دانش آموزانی پرورش دهیم که در دانشگاه های سطح بالای کشور پذیرفته و باعث افتخار شهرستان باشند.

در ادامه فرشید قاسمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه شما دانش آموزان جویمی نشان دادید که با توکل بر خدا و باور قلبی به هدف خود رسیده اید و باعث افتخار شهرستان هستید و خواهید توانست این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانید، گفت: کنترل ورودی های ذهن را باید در نظر گرفت، اینکه چه چیزی وارد ذهن ما می شود،همنشینی، تجربه های گذشته و تصویر سازی ذهنی از اهمیت والایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: تمام افرادی که در دنیا توانسته اند گام مهمی بردارند،کسانی هستند که تصویر مثبت و انگیزه بخشی از آینده در ذهن خود داشته اند.

این مسوول با اشاره به اینکه اگر رویاها ساخته نشود، افرادی را به استخدام درمی آورند که رویاها را بسازند، پس باید به اندازه ای تلاش کنیم تا بتوانیم رویاهایمان را بسازیم، خاطر نشان کرد: برای اینکه تلاش های ما نتیجه دهد باید ابعاد مختلف جسمانی، معنوی و… را در نظر بگیریم.

همچنین نعمت اله اکبری نژاد فرماندار شهرستان جویم گفت: جهت سند توسعه شهرستان، از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد تا سند خوب و جامعی تنظیم کنیم.

وی یادآور شد: جامعه علمی ایران، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب توسعه یافته، اندیشمندان و دانشمندان ایرانی در تمام ابعاد پیشرفت داشته اند و دشمنان همواره در تلاشند که از هر نظر ما را تحریم کنند چرا که نمی توانند توسعه علمی کشور را ببینند.

فرماندار جویم ادامه داد: هدف دشمن این است که بر نسل نوجوان ما تاثیر بگذارد، اما بایستی طبق سخنان مقام معظم رهبری جهاد تبیین را جدی بگیریم.

وی تصریح کرد: کشور ما در زمینه های علمی، پزشکی، انرژی هسته ای و.. جزء رتبه های برتر دنیاست و باعث شده دشمنان به میدان بیایند جهت براندازی و تضعیف نشان دادن نظام، که بایستی با درایت نقشه های آنان را خنثی سازیم.

این مسوول عنوان کرد: مقام معطم رهبری برای علم، دانش و دانش آموختگان اهمیت زیادی قائل هستند و صمیمانه در برنامه های آنان حضور می یابند که در هیچ کجای دنیا، نمی بینیم رهبر یک کشور اینگونه با دانش آموزان به ویژه نونهالان نشست داشته باشند.

پایان بخش این مراسم، اجرای سرود دانش آموزان مدرسه کوثر و تجلیل از نخبگان علمی شهرستان جویم بود.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین