جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

بیش از هزار نفر در گراش برای طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند

فرماندار گراش گفت: تاکنون بیش از هزار و ۸۴۵ نفر از مردم گراش برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد…

فرماندار گراش گفت: تاکنون بیش از هزار و ۸۴۵ نفر از مردم گراش برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تنها ۲۰۰ نفر واجد شرایط هستند.

به گزارش میلاد لارستان، مجید غلام پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تا به امروز بیش از هزار و ۸۴۵ نفر در سامانه طرح جهش تولید مسکن نام نویسی کرده اند که تنها ۲۰۰ نفر از این افراد پس از غربالگری اداره راه و شهرسازی لارستان تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۱۳۰ هکتار زمین در طرح جدید الحاق اراضی شهر گراش در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای مسکن گراش با بیان اینکه سهم شهرستان گراش از طرح جهش تولید مسکن ۲۰۰ واحد بوده است، خاطرنشان کرد: تا کنون واجد الشرایط بودن ۱۱۵ نفر از متقاضیان این طرح احراز شده و تکلیف ۸۵ نفر باقیمانده در دست بررسی است.

غلام پور نحوه احداث این واحدها را در ۲۵ بلوک عنوان کرد و گفت: تکلیف مابقی ثبت نام شدگان نیز تا تکمیل ظرفیت در دست بررسی است و هر بلوک هشت خانواری است.

او اضافه کرد: متقاضیانی که به هر دلیل به غیر از حائز شرایط بودن در طرح اقدام ملی مسکن رد شده اند، می‌توانند در سامانه مسکن ثبت نام کنند.

فرماندار گراش خواستار تسریع در ایجاد زیرساخت‌های تولید مسکن در شهرستان شد و گفت: طرح ایجاد مسکن می‌تواند راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتاً دهک‌های یک تا چهار جامعه را در بر می‌گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین