سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در نظر گرفتن زمین 7 هکتاری برای فاز سوم مسکن ملی در لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان اعلام کرد که ۱۳ شهر جنوب فارس در طرح مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند و طرح مسکن ملی در این شهرها فعال است. به گزارش…

مدیر بنیاد مسکن لارستان اعلام کرد که ۱۳ شهر جنوب فارس در طرح مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند و طرح مسکن ملی در این شهرها فعال است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، امیر برومند در حاشیه دیدار دبیر قرارگاه جهادی نهضت ملی مسکن فارس و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از زمین ۷هکتاری فاز ۳ طرح اقدام ملی مسکن در لار بیان کرد: بازدید مسئولان مسکن و شهرسازی و کارشناسان قرارگاه جهادی نهضت ملی از زمین ۷ هکتاری گام تازه‌ای برای کلید خوردن فاز سوم مسکن ملی در لارستان است.

او در این نشست با برشمردن قابلیت‌ها و استعدادهای اجرای طرح مسکن اقدام ملی در لارستان اظهار کرد: آورده متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی لارستان شامل شهرستان لارستان و شهرستان‌های حوزه تحت پوشش راه و شهرسازی لارستان به ۱۵۴۳ میلیارد ریال رسید.

مدیر بنیاد مسکن لارستان در خاطرنشان کرد: در شهر لار و در شهرهای بیرم، جویم و عمادشهر این طرح مسکن ملی فعال شده است و متقاضیان در این شهرها تا کنون مشارکت بسیار مناسبی در اجرای طرح داشته‌اند.

برومند خاطرنشان کرد: در شهر بیرم ۱۳۴ متقاضی، در عمادشهر ۱۸۳ متقاضی و در جویم ۹۳۳ متقاضی برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند.

به گفته او، طرح مسکن اقدام ملی اقدامی شایسته برای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است و شهرستان لارستان و دیگر شهرستان‌های جنوبی فارس در این طرح شاخص ساز شده‌اند و بیش از متوسط و میانگین کشوری از اجرای طرح اقدام ملی استقبال کردند.

مدیر بنیاد مسکن لارستان همچنین به سابقه بنیاد مسکن در این شهرستان برای اجرای طرحهای مسکن هم اشاره کرد و گفت: ساخت پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، مشتمل بر ۲۱ بلوک که ۱۹ بلوک آن ۴ واحدی و ۲ بلوک ۶ واحدی است با زیربنای ۹ هزار و ۶۲۴ مترمربع و ۹هزار و ۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال از عملکردهای بنیاد مسکن لارستان در سال گذشته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین