جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

باران به قلعه تاریخی شاه نشین بنارویه لارستان زیان رساند

  بخشی از کوه (قلعه)شاه نشین یکی از آثار و بنایای تاریخی شهر بنارویه لارستان فارس عصر یکشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۰ بر اثر بارش شدید باران ریزش و به برخی…

 

بخشی از کوه (قلعه)شاه نشین یکی از آثار و بنایای تاریخی شهر بنارویه لارستان فارس عصر یکشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۰ بر اثر بارش شدید باران ریزش و به برخی خانه های مسکونی در پایین دست نیز خساراتی وارد کرد.

به گزارش میلاد لارستان، امید کریمی خشنود عضو شورای شهر بنارویه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: ریزش این قلعه تلفات جانی نداشته اما در اثر ریزش یکباره و پرتاب پاره سنگ هایی به برخی منازل مسکونی در پایین دست خسارت وارد شده است.

وی بیان کرد: همچنین اقدامات و تمهیدات لازم در اسرع وقت از سوی مدیریت شهری بنارویه برای ایمن سازی منطقه انجام شده است و هم اینک با همکاری بخشداری ، شورا و شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان کار ریزش برداری و ایمن سازی همچنان درحال انجام است.

خشنود گفت: این ریزش باعث وحشت و هراس خانواده ها و ساکنان منطقه شده و برای اسکان موقت مردم در صورت لزوم کارها و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: بارش شدید باران امروز همچنین موجب خسارت به برخی تاسیسات از جمله شبکه های توزیع آب در شهر بنارویه شده و حتی برخی مناطق شهری نیز به دلیل بارش شدید نشست کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین