شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فارس به مناطق سیل زده لارستان، خنج، گراش و اوز سفر می کند

دفتر حسین زاده از سفر استاندار فارس در روز سه شنبه به مناطق سیل‌زده لارستان، خنج، گراش و اوز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

دفتر حسین زاده از سفر استاندار فارس در روز سه شنبه به مناطق سیل‌زده لارستان، خنج، گراش و اوز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در پی بارش سیل‌آسای باران در جنوب استان فارس و شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز که منجر به آسیب وارد شدن به مناطق مسکونی، زمین‌های کشاورزی، مسیرهای مواصلاتی و معابر شهری و همچنین جان باختن ۲ نفر شد، مهندس حسین‌زاده در تماس تلفنی با مسئولان کشوری و استانی پیگیر امدادرسانی به مردم شد.

وی در این رابطه با دکتر نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و دکتر خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی گفتگو کرد.

با پیگیری‌هایی که حسین‌زاده انجام داده است دکتر ایمانیه استاندار فارس تا ساعاتی دیگر در حوزه انتخابیه حضور می‌یابد. خود نیز فردا صبح (سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰) همراه با دکتر عبداللهیان معاون جمعیت هلال احمر و سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در جنوب فارس به بازدید از مناطق سیل‌زده و بررسی مشکلات خواهند پرداخت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین