شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
قابل توجه مسئولان آبفا لارستان:

خط لوله تخریب شده آب شیرین روستای هرمود را هم دریابید+جوابیه

دهیار هرمود مهرخویی از تخریب خط لوله ۲۵۰ آب شیرین این روستا بر اثر سیل اخیر خبر داده و از مسئولین آبفا لارستان خواستار پیگیری موضوع شد. به گزارش میلاد…

دهیار هرمود مهرخویی از تخریب خط لوله ۲۵۰ آب شیرین این روستا بر اثر سیل اخیر خبر داده و از مسئولین آبفا لارستان خواستار پیگیری موضوع شد.

به گزارش میلاد لارستان اسداله دلشاد در این خصوص اظهارداشت: لوله ۲۵۰ آب شیرین روستای هرمود مهرخوی در محدوده کیلومتر ۴ روستا با توجه به طغیان رودخانه و جاری شدن سیل تخریب و دوشاخه لوله توسط سیلاب برده شده و عملا دچار مشکل اساسی شده و در حال حاضر روستای هرمود آب شرب ندارد. وی گفت: سیل بند شمالی روستا به طول حدود ۲ کیلومتر نیز کاملا تخریب گردیده وخطر سیل و اتفاقات ناگوار بعدی وجود دارد.

دلشاد اظهار داشت: روستای هرمود نیاز به یک سیل بند جدید در شرق روستا و جاده اصلی دارد تا بتواند آب رودخانه منتهی به روستا را به نقطه مناسب هدایت نماید و لذا از مسئولین انتظار داشته و خواستاریم در خصوص حل این مشکل اقدام عاجل نموده و با نگاه کارشناسی مشکل روستا را مرتفع سازند

توضیح اینکه میلاد لارستان موضوع را به اطلاع مسئولان محترم اداره آبفا لارستان نیز رسانده و مجددا موضوع را پیگیر خواهد شد.

در پی انتشار این مطلب، اداره امور آبفا لارستان با صدور جوابیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد. در این جوابیه آمده است:

به اطلاع مردم شریف «هرمودمهرخویی» می‌رساند، امور آبفا لارستان به محض اطلاع از آسیب‌دیدن خط ۲۵۰ آب شیرین روستای هرمود مهرخویی با بازدید از این خط، اتصالات و خسارات وارده را برآورد کرده است و در حال حاضر اکیپ اتفاقات امور آبفا لارستان در حال تعمیر و ترمیم لوله‌های آسیب‌دیده می‌باشد که انتظار می‌رود تعمیرات امروز به پایان برسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین