جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

حضور 14 مدیر استانی و ملی طی 2 روز در لارستان+مصوبات تاکنون

با پیگیری های مجدانه استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان، ۱۴ مسوول کشوری و استانی دیروز و امروز به لارستان آمدند….

با پیگیری های مجدانه استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان، ۱۴ مسوول کشوری و استانی دیروز و امروز به لارستان آمدند.

به گزارش میلاد لارستان، با پیگیری های مجدانه استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان، ۱۴ مسوول کشوری و استانی دیروز و امروز به لارستان آمدند.

این نشست‌ها و بازدیدها که در بخش بیرم و دهستان محروم درزوسایبان بخش مرکزی لارستان صورت پذیرفت، مصوباتی داشت که اهم آن به شرح زیر است:

 مقرر شد ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بهره ۴ درصد بلند مدت (۲۰ ساله) و ۷۰ میلیون تومان وام بلا عوض برای مقاوم سازی و بازسازی منازل آسیب دیده از سیل اخیر از سوی بنیاد مسکن به خسارت دیدگان از سیل پرداخت شود.

مصوب شد جاده ها، پل ها و سدهای تخریب شده در سیل اخیر بصورت اضطراری ترمیم، بازسازی و از نو احداث شود.

مقرر ستاد بازسازی بنیاد مسکن و همچنین در جهت تسهیل و کمک به سیل زدگان در مراکز بخش ها مستقر شوند و خدمات لازم را ارائه کنند.

مقرر شد در برنامه زمان بندی کوتاه مدت ۴ حلقه چاه در شهر بیرم حفر و دستگاه آب شیرین کن با تولید ۳ هزار متر مکعب آب شرب نیز نصب گردد، همچنین شبکه های فرسوده‌ تعویض، و خط انتقال و برق رسانی آن نیز انجام شود.

مقرر شد که مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای سیمان به منازل آسیب دیده از سیل از محل منابع دولتی، قرارگاه خاتم، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و دیگر نهادهای انقلابی است، اختصاص یابد.

مقرر شد ماشین آلات راهسازی شهرستانی و استانی تا پایان عملیات در مناطق آسیب دیده از سیل حضور داشته باشند.

مقرر شد ستاد بازسازی کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی در منطقه، خدمات رسانی خود را به افراد تحت پوشش ادامه دهند.

مقرر شد هلال احمر و نیروهای جهادی تا پایان بحران در شهر فعال باشند.

مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای کمک به منازل تخریب شده اختصاص دهد.

مقرر شد کار بازسازی تا پایان اجرای عملیات، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود و در این خصوص به هیچ وجه منتظر بودجه دولت نمی مانند.

مقرر شد که خسارات کشاورزان و دامداران نیز سریعا برآورد شود، تا پیگیری های لازم در خصوص پرداخت خسارت آنها اقدام شود.

مقرر شد مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی وزارت راه و شهرسازی تا زمان تصویب و تخصیص اعتبار اصلی از سوی دولت، در اختیار اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار گیرد.

همچنین در این نشست دکتر ایمانیه استاندار فارس نیز در جلسه شورای اداری بخش بیرم به صورت ویدئو کنفرانس در سخنانی تاکید کرد که در سطح ملی پیگیری های لازم برای خط انتقال آب از سد سلمان فارسی از شهر خنج به سمت بیرم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اضافه می گردد که مسوولین شرکت کننده در این نشست ها و بازدیدها، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس، امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، جانباز معاون وزیر و مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت کشور، جودی معاون بازسازی و ساخت مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور و مدیران کل آب منطقه ای، آبفا، بنیاد مسکن، حمل و نقل، هلال احمر، کمیته امداد، نوسازی مدارس و بهزیستی بودند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین