یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در صحرای باغ و جویم لارستان

هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و نیک اندیشان بخش صحرای باغ لارستان با اقدامات شایسته خود برای رفع خسارات سیل و محرومیت زدایی از مردم بخش…

هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و نیک اندیشان بخش صحرای باغ لارستان با اقدامات شایسته خود برای رفع خسارات سیل و محرومیت زدایی از مردم بخش صحرای باغ شتافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از ارگان های مؤثری که در روزهای پس از سیل برای امداد رسانی به مردم بخش صحرای حضور یافت، هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است که از سوی این ارگان گروهی به سرپرستی و مدیریت وحید دهقان شیبانی به بخش صحرای باغ اعزام شد.

وحید دهقان شیبانی مدیر هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: با توجه به سیل اخیر که سبب خسارت در شهرستان لارستان شد قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای رفع محرومیت و همراهی با مردم وارد میدان شد.

وی افزود: براساس جلساتی که طی چند روز گذشته در مناطق سیل زده لارستان برقرار شد وظایف و مسؤولیت ها میان ارگان های مختلف تقسیم گردید و براساس مصوبات مسؤولیت امداد رسانی به بخش سیل زده صحرای باغ و همچنین بخش جویم بر عهده هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا قرار گرفت.

مدیر هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: از سه روز گذشته با اعزام دستگاه های سبک و سنگین راهسازی برای بازگشایی و تسطیح معابر به منطقه صحرای باغ لارستان و بخش جویم اعزام شده اند و همچنان به فعالیت مشغول هستند و قرار است تجهیزات بیشتری ارسال گردد تا این خسارت ها سریعتر جبران شود.

دهقان شیبانی بیان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با هدف رفع محرومیت از مردم سیل زده مشغول به فعالیت خواهد بود که همچنین در نظر داریم طی روزهای آینده با همکاری ها و تهیه گزارش از وضعیت خسارت دیدگان، اقدامی برای تهیه بسته های معیشتی و توزیع در میان مردم داشته باشیم و تا جایی که در حد توان باشد آسیبی که به وسایل مردم وارد شده است را نیز جبران کنیم.

حضور داوطلبانه نیک اندیشان و خودرو داران صحرای باغ در رفع مشکلات سیل

بخشدار صحرای باغ گفت: با توجه به حجم بالای خسارات سیل اخیر و تخریب گسترده زیرساخت ها از جمله راه ارتباطی و تاسیسات آبرسانی که به روال معمول ترمیم آنها هفته ها ممکن بود به طول بیانجامد و این امر موجب مشکلات فراوان برای مردم بخش صحرای باغ می شد، بر اساس دعوت بخشداری و شورای اسلامی و شهرداری عمادشهر دو دستگاه بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون و چهار دستگاه لودر بخش خصوصی آمادگی خود را اعلام و با همکاری و نظارت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و آبفای عمادشهر در جهت ترمیم و بهسازی مسیر های ارتباطی و تاسیسات آبرسانی اقدام نمودند.

احمد علمدار افزود: عبدالرحیم پوراحمدی از نیک اندیشان روستای زروان بخش صحرای باغ میزان یک میلیارد ریال ارزاق مواد غذایی به منظور کمک به آسیب دیدگان سیل بخش بیرم و میزان هفتصد میلیون ریال ارزاق مواد غذایی جهت کمک به آسیب دیدگان سیل بخش صحرای باغ تامین نمودند.

بخشدار صحرای باغ در پایان خاطر نشان ساخت: مردم نجیب بخش صحرای باغ همواره یاری گر نظام و انقلاب بوده اند و همین موضوع وظیفه ما را نسبت به خدمت رسانی و جبران خسارات وارده به این مردم عزیز سنیگین تر می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین