شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خطر!/پای امیکرون به لارستان باز شد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از شناسایی بیماران مبتلا به کرونای امیکرون در لارستان خبر داد. دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه از نمونه های ارسالی به آزمایشگاه…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از شناسایی بیماران مبتلا به کرونای امیکرون در لارستان خبر داد.

دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه از نمونه های ارسالی به آزمایشگاه تشخیصی امیکرون، چند نمونه مثبت گزارش شده است اظهار داشت: متاسفانه تمامی موارد مثبت اعلام شده در تماس با مسافران خارجی بوده است؛ بنابراین از مسافران خارجی درخواست می‌کنیم از حضور در تجمعات به شدت خودداری کنند.

وی افزود: موارد امیکرون گزارش شده در شهرستان اوز و شهرستان لارستان بوده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: در لار و اوز ۳۵ درصد از کسانی که جهت تست کرونا به مراکز نمونه گیری مراجعه می‌کنند جواب تست‌شان مثبت گزارش می‌شود.

دکتر یگانه خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر رنگ بندی کشور از آبی به زرد می توان آغاز پیک ششم را در کشور اعلام کرد؛ بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل روند واکسیناسیون اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با ارائه آماری از میزان تزریق واکسن در منطقه گفت: در نوبت اول ۷۷ و ۸۷ درصد، در نوبت دوم ۷۲ درصد و در نوبت سوم تنها ۲۳ و ۳۹ درصد از افراد واکسیناسیون خود را انجام داده اند و انتظار می‌رود شهروندان نسبت به این امر بسیار مهم هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین