پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستانهای جنوب استان فارس در لارستان

با حضور مدیرکل مدیریت بحران و فرمانداران شهرستان های جنوب استان فارس، جلسه ستاد مدیریت بحران در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

با حضور مدیرکل مدیریت بحران و فرمانداران شهرستان های جنوب استان فارس، جلسه ستاد مدیریت بحران در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلسه ستاد مدیریت بحران لارستان با حضور عبدالهی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان فارس و با حضور فرمانداران شهرستان های لارستان، لامرد، مهر، خنج، اوز و گراش در سالن اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد.

در این جلسه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی با بیان این که در سیل اخیر حضور وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار فارس و ده ها مقامات کشوری و استانی در اولین فرصت به این شهرستان به خصوص مناطق سیل زده بخش بیرم، تسکینی بر آلام و درد سیل زدگان بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی تصریج کرد: خدا را شکر در این سفرها دستورات خوبی بخصوص توسط وزیر کشور صادر شد که می‌تواند کمک بزرگی به آسیب دیدگان از سیل و رفع خسارت‌ها و خرابی‌های زیرساخت‌ها و زیربناهای مناطق سیل زده باشد.

دلاور اضافه کرد: همچنین پرداخت تسهیلات کم بهره تا سقف ۲ میلیارد ریال و تسهیلات بلاعوض تا مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال هم از مصوبات خوب دولت بود که توسط بنیاد مسکن تقدیم خسارت دیدگان از سیل می شود.

معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری همچنین خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانکها، تجهیز و تامین ماشین آلات مورد نیاز به ستاد مدیریت بحران، تامین اعتبار جهت تکمیل ساختمان نیمه تمام ستاد بحران شهرستان و حضور پررنگ و کامل دفاتر بیمه به ویژه در حوزه کشاورزی و دامداری در این خطه شد.

در ادامه مهندس عبدالهی مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و فرمانداران شهرستان های جنوب استان فارس نیز به ایراد سخن پرداختند و مصوباتی نیز در این جلسه به تصویب رسید.

بعد از جلسه نیز مهندس عبداللهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، دلاور معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از اعضا ستاد مدیریت بحران لارستان از سطح شهرهای لار و خور بخصوص اماکن آسیب دیده از اسیل اخیر بازدید کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین