پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

18 آموزشگاه نیمه تمام و فرسوده منطقه لارستان بازسازی، تکمیل و احداث می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به همراه روسای ادارات آموزش و پرورش لارستان، جویم و بیرم با مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس دیدار و گفتگو کرد. به…

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به همراه روسای ادارات آموزش و پرورش لارستان، جویم و بیرم با مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به همراه روسای ادارات آموزش و پرورش لارستان، جویم و بیرم با مهندس موصلی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دهقان فرماندار ویژه لارستان بر اتمام طرح های نیمه تمام آموزشی در منطقه لارستان بزرگ تاکید کرد.

در ادامه این نشست پربار و پر برکت، مقرر گردید آموزشگاه امینازاده روستای مهرآباد ، آموزشگاه امینی شهر لار، شادروان حاجی پور شهر لطیفی، پژوهش سرای دکتر عبدالله پور و سالن چند منظوره آب فروش شهر دهکویه طی سه هفته آینده جهت تکمیل پروزه های فوق پیمانکار آن مشخص گردد.

همچنین توافق شد آموزشگاه شهید اکبری زاده روستای شرفویه و دبستان بلوچی نیز در ایام دهه فجر کلنگ زنی و عملیات ساخت آن شروع گردد.

در خصوص آسفالت، تعمیر و احداث سرویس های بهداشتی و تجهیزات مدارس نیز توافقات خوبی صورت گرفت.
دیگر اینکه در خصوص تکمیل پروژه سالن زنده یاد زرگری و آموزشگاه شهید سلیمانی و محسنی فرد مارمه و آموزشگاه امام حسین (ع) ده فیش نیز دستورات لازم داده شد.

در این نشست در مورد تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی بخش جویم هم مصوبات خوبی به تصویب رسید.

تکمیل کف پوش و تامین تجهیزات و آسفالت حیاط سالن شهید حسین فهمیده و تخصیص اعتبار و تکمیل آموزشگاه های شکاری احمد محمودی و ساخت مدرسه شش کلاسه سمیه و دبستان امام رضا ع در جویم از مهمترین مصوبات بود.

همچنین قرار است کار تکمیل مدرسه شکاری خیر ساز و مدرسه شش کلاسه سمیه نیز شروع بشود.

در مورد بازسازی، تعمیر و نوسازی مدارس آسیب دیده و احداث سرویس های بهداشتی برخی آموزشگاه ها نیز مقرر گردید، انجام شود.

در مورد ایزوگام پشت بام مدارس نیز علاوه بر سهمیه اختصاصی قبلی مقرر گردید لیست کمبودها ارائه شود تا حد اعتبار ایزوگام تخصیص یابد.

در بحث تجهیزات مدارس و اختصاص اسپلیت دو زمانه و لوازم سرمایشی و گرمایشی نیز درخواست شد که مدیر کل نوسازی قول مساعد داد تا حد امکان تعدادی اختصاص دهد، همچنین آسفالت حیاط مدارس نیز صحبت شد که سهمیه بیشتری به بخش جویم اختصاص یابد.

برای بخش بیرم هم تصمیمات خوبی گرفته شد که تکمیل پروژه نیمه‌تمام دبستان سلحشور، تخریب و بازسازی مدرسه صاحب الزمان بالاده، بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس محدثه حسین آباد و شهید سخاوت محمدقاسمی، ساخت دبستان سه کلاسه علی آباد اوکشی از اهم این مصوبات بود.

البته تامین، تجهیزات و امکانات برای آموزشگاه های بیرم شامل بخاری، ویدئو پروژکتور، رایانه، اسپلیت و دستگاه کپی هم موافقت شد که به تدریج ارسال گردد.

همچنین مقرر گردید جهت ارتقا نمایندگی نوسازی لارستان به اداره نوسازی با توجه به موافقت دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور مکاتبات با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام و مجوز لازم اخذ گردد.

در این نشست روسای ادارات آموزش و پرورش لارستان، بیرم و جویم نیز مطالب و درخواست های خود را ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین