سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان اوز افتتاح شد

ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان اوز با حضور مسئولین در دهه فجر افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ ابراهیم ماهوری رئیس اداره…

ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان اوز با حضور مسئولین در دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ ابراهیم ماهوری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اوز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارشی از زمان استقرار این اداره تا به امروز ارائه داد.

وی گفت: ۱۲۹۶ واحد صنفی در سامانه اتاق اصناف اوز ثبت شده و سپس اتحادیه تعریف شده که متشکل از ۹ اتحادیه است که با فراخوان ثبت نام و برگزاری اتخابات اتحادیه، هیات مدیره و بازرس همه صنوف مشخص شد.

حسین روانشاد رئیس دادگستری شهرستان اوز نیز از نقش اصناف در رشد و تحولات اقتصادی سخن گفت که اصناف آخرین حلقه اقتصادی دولت محسوب می شود. که این ها واسطه بین تولید کننده، وارد کننده و مصرف کننده هستند که تعادل بین این ها نیز از نقش های اصناف است.

سرهنگ سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز ضمن گرامی داشت یاد خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر از راهکار های حضرت آقا در مورد حمایت از تولیدات داخلی سخن گفت.

در پایان برنامه از طرف اداره صنعت معدن و تجارت و فرماندار شهرستان اوز لوح تقدیر به علی محمد ابراهیمی زاده، حاج رسول قدسی رئیس اتاق اصناف لارستان، حاج عبدالله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف شهرستان اوز، ثریا کمال از فرمانداری شهرستان اوز، آرمین همتی، ملیحه غفوری و محمد خادمی از اداره صمت شهرستان اوز، منصور نورانی بازرس اتاق اصناف، محمد خادمی از اداره صمت شهرستان اوز،حنان ساعی و بلقیس کامیاب از اتاق اصناف اوز اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان اوز افتتاح شد”

  1. لارستانی گفت:

    مبارک است شهرستان اوز لایق داشتن همه امکانات رفاهی است ولی کمبودهای زیادی در عرصه زیرساختی دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین