یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری برای بین المللی شدن دانشگاه آزاد اسلامی اوز

رئیس دانشگاه آزاد اوز گفت: با توجه به شاغل و ساکن‌بودن شهروندان منطقه در خارج از کشور و وجود رشته‌های کاربردی ازجمله فقه و حقوق شافعی، شرایط برای پذیرش دانشجویان…

رئیس دانشگاه آزاد اوز گفت: با توجه به شاغل و ساکن‌بودن شهروندان منطقه در خارج از کشور و وجود رشته‌های کاربردی ازجمله فقه و حقوق شافعی، شرایط برای پذیرش دانشجویان غیرایرانی فراهم است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام دانش، رئیس و مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اوز به‌همراه ابوالحسن محمودی رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به‌منظور دریافت مجوز در راستای بین‌المللی‌شدن دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با سروش رزمی مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اوز اظهار کرد: با توجه به شاغل و ساکن‌بودن شهروندان منطقه در خارج از کشور و وجود رشته‌های کاربردی ازجمله فقه و حقوق شافعی، شرایط برای پذیرش دانشجویان غیرایرانی فراهم است.

عبدالعزیز خضری افزود: چند رشته کاربردی ازجمله رشته فقه و حقوق شافعی شرایط دانشگاه را برای پذیرش داوطلبان منطقه در خارج از کشور و یا علاقه‌مندان غیرایرانی امکان‌پذیر کرده است.

رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی که مسئولان دانشگاه آزاد اوز را همراهی می‌کرد نیز از قابلیت‌های خوب مرکز اوز و نقش مؤثر نیکوکاران در ساختار فیزیکی این مرکز آموزشی سخن گفت.

ابوالحسن محمودی خاطرنشان کرد: از لحاظ حضور زیاد مردم چهار شهرستان حوزه انتخابیه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امکان جذب دانشجویان غیرایرانی زیاد است.

مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی هم خشنودی خود را از طرح این موضوع ابراز و عنوان کرد: موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سروش رزمی اضافه کرد: برای صدور مجوز باید چند مرجع ازجمله وزارت کشور موضوع را مورد رسیدگی قرار داده و اعلام نظر کنند.

وی یکی از شرایط را وجود خوابگاه مناسب در دانشگاه عنوان کرد.

در این دیدار محسن مهرآوران مدیر پژوهشی و عمرانی نیز حضور داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری برای بین المللی شدن دانشگاه آزاد اسلامی اوز”

  1. اوزی کارمند گفت:

    دانشگاه آزاد اوز به جای بین ال مللی شدن فکری به حال. این کند که چند تا رشته تحصیلی جدید ایجاد کند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین