چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی لارستان افتتاح شد

دبیر خانه کارگر لارستان گفت: دفترکانون دائمی بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان لارستان با انجام اموری مانند؛ بیمه درمان، بیمه تکمیلی، پرداخت وام و سایر خدمات به بازنشستگان واقع…

دبیر خانه کارگر لارستان گفت: دفترکانون دائمی بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان لارستان با انجام اموری مانند؛ بیمه درمان، بیمه تکمیلی، پرداخت وام و سایر خدمات به بازنشستگان واقع در شهر قدیم لار، پاساژ نگین افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدحسن قوامی ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر با اعلام این خبر به ایلنا گفت: دفتر کانون بازنشستگان شهرستان لارستان با حضور جمعی از مسئولان ادارات کار و تامین اجتماعی در راستای تقاضای کارگران بازنشسته راه‌اندازی شد.

او گفت: در شهرستان لارستان در استان فارس ۳ هزار و ۱۰۰ بازنشسته مستمری بگیر هستند که با راه‌اندازی این دفتر، امور خدماتی، رفاهی و بیمه تکمیلی و سایر خدمات به بازنشستگان در دفتر کانون انجام می‌شود.

قوامی با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر، بهتر و کامل‌تر از ظرفیت بازنشستگان، افزود: پیشکسوتان کار و تلاش از سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و تکریم تجلیل و قدردانی از آن‌ها می‌تواند زمینه بهره‌گیری از اندوخته‌های ارزشمند آن‌ها را فراهم سازد.

وی پیشکسوتان را سرمایه‌های معنوی و ماندگار جامعه برشمرد و عنوان کرد: اگر به دنبال پیشبرد اهداف اقتصادی هستیم، قطعا بهترین ظرفیتی که می‌تواند در تقویت و پیشبرد این اهداف کمک کند بدون‌شک پیشکسوتان کار وتلاش هستند.

قوامی در ادامه با تاکید بر اینکه باید برای رفاه و معیشت بازنشستگان تدبیر و چاره اندیشی کرد، گفت: با کمال تاسف می‌بینیم که بازنشستگان گرفتار دغدغه‌های متعددی از جمله عقب افتادن حقوق، مشکلات زندگی، دارو و درمان و ده‌ها مسئله دیگر هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین