جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از کانون بسیج هنرمندان لارستان در جشنواره نغمه‌های انقلاب فارس

رئیس بسیج سازمان هنرمندان استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره نغمه‌های انقلاب در بهمن ماه گروه‌های برگزیده این جشنواره را اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان، مجید میکائیلی در…

رئیس بسیج سازمان هنرمندان استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره نغمه‌های انقلاب در بهمن ماه گروه‌های برگزیده این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان، مجید میکائیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری جشنواره‌ آواها و نواها در استان فارس ذیل جشنواره متمرکز استانی عصر انتظار اظهار داشت: این جشنواره در دو مرحله آذرماه با حضور ۱۰ گروه و ۳ گروه منتخب و بهمن ماه با حضور ۱۲ گروه سرود و ۴ گروه منتخب و یک شایسته تقدیر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در نیمه شعبان نیز مرحله سوم جشنواره برگزار می‌شود، گفت: از پایش ۳ مرحله گروه‌های سرود برتر برای حضور در مرحله کشوری مشخص می‌شوند.

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه جشنواره بهمن ماه با عنوان نغمه‌های انقلابی برگزار شد، افزود: به همه گروه‌های شرکت‌کننده در این مرحله جشنواره آواها و نواها که با تعامل و همکاری صداوسیما برگزار شد، لوح یادبود و تقدیر به همه شرکت‌کنندگان اهدا شد.

میکائیلی با بیان اینکه در این جشنواره همچنین از کانون بسیج هنرمندان لارستان تقدیر شد، بیان کرد: این کانون در تقویت گروه‌های سرود و میزبانی از گروه‌های سرود به خوبی عمل کرده است.

وی درباره برگزیدگان جشنواره نغمه‌های انقلاب عنوان کرد: هیئت داوران پس از بررسی آیتم‌ها که شامل اجرا و آرایش صحنه، آهنگ‌سازی و تنظیم، نوع ترانه، امکان گروه و نظر سنجی مردمی بود نتایج را اعلام کرد.

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس با اشاره به برگزیدگان این دوره از جشنواره تصریح کرد: براساس رای هیئت داوران گروه شهدای پر زیتون بخش میمند شایسته تقدیر شناخته شدند که تندیس جشنواره به اضافه لوح تقدیر را دریافت می‌کنند همچنین رتبه سوم به گروه سرود دختران طهورا از شیراز تعلق می‌گیرد که تندیس یادبود و لوح نقدیر و هدیه نقدی را دریافت می‌کنند.

میکائیلی افزود: در رتبه دوم دو گروه سرود داشتیم یکی گروه سرود فاطمیون شرفویه لارستان و دوم گروه سرود سردار دل‌ها سپاه ناحیه شیراز که این دو گروه تندیس جشنواره لوح تقدیر و هدیه نقدی را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رتبه اول جشنواره نیز تعلق گرفت به گروه سرود شمیم شهرستان فسا که تندیس و لوح تقدیر و هدیه نقدی را دریافت می‌کنند و مستقیم به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس با اشاره به بخش ویژه جشنواره افزود: گروه سرود شرکت پشم شیشه ایران در مرحله آذرماه مقام برتر را کسب کرده بودند در این دوره به عنوان بخش ویژه تجلیل می‌شوند و همچنین لوح تقدیر و هدیه نقدی به مربی گروه سرود شهرستان آباده که مدیریت ۴ گروه را بر عهده دارند، اعطا می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین