پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آئین رونمایی از اپلیکیشن «لارکارگر» برگزار شد

آیین رونمایی از اپلیکیشن لار کارگر برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگری کارگران و استاد کاران ساختمانی لارستان، در آئینی با حضور…

آیین رونمایی از اپلیکیشن لار کارگر برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگری کارگران و استاد کاران ساختمانی لارستان، در آئینی با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهدی قاسمی معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان ، شهردار و رییس شورای شهر لار و جمعی از مسئولان اپلیکیشن «لارکارگر» در سالن پلاتو مجتمع قرآنی، فرهنگی و هنری علیشیری شهر لار رونمایی شد.

در این مراسم ، عبدالمهدی قاسمی معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان ضمن تقدیر و تشکر از انجمن صنفی ساختمانی لارستان بعنوان انجمنی فعال و پیشتاز در سطح کشور، گفت: هدف از طراحی این اپلیکیشن سهولت بخشیدن به روند انتخاب کارگر و استادکار ساختمانی ماهر و صلاحیت دار توسط شهروندان است.

وی همچنین تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از استادکاران و کارگران ساختمانی، انعقاد الکترونیکی قرارداد کار، رصد قرار دادها، حل اختلاف الکترونیکی بین کارفرما-استاد کار و کارگر ساختمانی را از دیگر اهداف و مزیت های طراحی و راه اندازی این اپلیکیشن بر شمرد.

در ادامه دکتر دهقان ، فرماندار ویژه لارستان، با ابراز خرسندی از راه اندازی این اپلیکیشن در سخنانی اظهار داشت: همانگونه که لارستان بزرگ پیشتاز انقلاب شکوهمند اسلامی و اولین خاستگاه حکومت اسلامی در ایران بوده است، اکنون نیز باید در تمامی عرصه ها از اولین ها و جزو پیشتازان کار و سازندگی باشد.

شهروندان می توانند با مراجعه به وبسایت انجمن صنفی کارگری کارگران و استاد کاران ساختمانی لارستان به نشانی larkargar.ir اپلیکیشن لار کارگر را در دو نسخه اندروید و ios دانلود و نصب نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین