یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار لارستان خواستار ارتقا درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلینیک تخصصی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی های بعمل آمده توسط حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز؛ داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در تهران دیدار کرد.

داریوش دهقان در این دیدار خواستار تبدیل درمانگاه تخصصی حاج عبدالرسول وطن پرست لارستان به پلی کلینیک تخصصی وهمچنین افزایش کادر درمانی و پزشکان متخصص و غیره شد.

در ادامه دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور هم قول مساعد داد که درخواست های فرماندار ویژه لارستان را بجد پیگیری کند.

با استقرار درمانگاه پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی لارستان اولا کادر درمانی اعم از پرسنل و هم پزشکان متخصص افزایش یافته و هم به دستگاه‌های رادیولوژی، سونوگرافی و دستگاه OPG عکس برداری دندان و غیره مجهز می شود.

هم اکنون بیمه شده اصلی، تبعه و مستمری بگیر حدود ۶۷ هزار نفر از مردم لارستان، اوز، گراش، زیر پوشش تامین اجتماعی می باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین