سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

وعده رئیس قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور درخصوص راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی در لارستان و گراش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان، از راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی در دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان…

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان، از راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی در دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر «سید وحید حسینی» در آئین تودیع و معارفه رؤسای دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، شرکت در این نشست و حضور در جمع مردم لارستان را کلاس درسی عنوان کرد که راهگشا و آموزنده است.

او ضمن ابراز علاقه مندی به مردم لارستان، این شهرستان را مرکز علم، فقاهت و مجاهدت خواند که اساتید بزرگی را به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تقدیم کرده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود به پیشینه لارستان در حوزه مشارکت خیرین سلامت اشاره کرد که موجب نام آوری در سطح کشور و در مجموعه وزارت بهداشت شده است و افزود: خداوند برکت و نعمتی را به خیرین سلامت اعطا کرده که توان خود را در زمینه رفع حیاتی ترین نیاز مردم به کار گیرند و در این زمینه از آنان می خواهیم این مشارکت ها بر اساس نیازسنجی دانشکده باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشارکت خیرین در زمینه ماندگاری بیشتر پزشکان و متخصصان را از جمله اولویت هایی خواند که در حال حاضر در این شهرستان نیاز است مورد توجه قرار گیرد.

او همچنین با تجلیل از شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و به ویژه شهید خرازی که امروز سالروز شهادت اوست، بر سرمشق گیری از این شهدا و پاسداشت خون آنان در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در ادامه با بیان اینکه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه به صورت مستقل اداره می شوند، نسبت به حمایت مجموعه علوم پزشکی شیراز از پیشبرد اهداف سازنده و ارتقای کیفی خدمات در دیگر مراکز علمی و دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.

دکتر حسینی اظهار کرد: از جمله زمینه های پیشنهادی برای توسعه علمی در دو دانشکده علوم پزشکی لارستان و گراش، پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و دندانپزشکی، به صورت مشترک است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در صورت اجرایی شدن از این اقدام حمایت می کند.

او لارستان را از بهترین نقاط استان در زمینه خدمات تخصصی درمانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه این امر با مشارکت خیرین سلامت باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز خود را سرباز و در خدمت مردم استان معرفی کرد که تا حد توان و در حیطه اختیارات می کوشد تا خدمات حوزه سلامت با کیفیت بیشتر و با هدف رفع نیازهای مردم ارائه شود.

دکتر سید وحید حسینی با قدردانی از تلاش های دکتر «رضایی» در مدت تصدی مسوولیت ریاست این دانشکده که با بحران کرونا و دشواری های این ایام نیز همراه بود، برای دکتر «سلمان پور» در پذیرش این مسوولیت آرزوی موفقیت کرده و گفت: امید است با تلاش ریاست جدید دانشکده، شاهد تحقق اهداف بلند نظام و نیت های بلند خیرین سلامت منطقه در مسیر توسعه سلامت لارستان باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “وعده رئیس قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور درخصوص راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی در لارستان و گراش”

  1. حکایت رشته پزشکی در لار وگراش گفت:

    برای رشته علی تحصیلی ازین حرفها زیاد زده اند نباید خوش خیال باشیم گذارشان به لار افتاده و چیزی میگویند و میروند بسلامت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین