جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امام جمعه لارستان:سر ما در مقابل خیرین پایین است/به پردیس علوم پزشکی رسمیت داده شود

امام جمعه لارستان خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فارس با بیان اینکه امروز سر ما در مقابل خیرین پایین است، امیدوارم شما تدبیری کنید تا پرچم ما نزد خیرین…

امام جمعه لارستان خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فارس با بیان اینکه امروز سر ما در مقابل خیرین پایین است، امیدوارم شما تدبیری کنید تا پرچم ما نزد خیرین منطقه بالا رود، گفت: علیرغم هزینه های سنگینی که در پردیس علوم پزشکی لارستان شده، هنوز رسمیتی به این مرکز داده نشده است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در  آیین تکریم و معارفه رؤسای دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: یکی از چیزهایی که برای ما به عنوان مسئول در دوران مسئولیت و شیوه مدیریتی بسیار بااهمیت و کاربردی است توجه به سیره ائمه معصومین است.

وی با بیان اینکه جا دارد امروز از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس به دلیل نگاهی که نسبت به لارستان و رویکرد جوان گرایی ای که دارند تشکر و قدردانی کنم، افزود: دکتر رضایی جوانی پرتلاش، مومن و خیرخواه بود و شاید به اهداف آرمانی دست پیدا نکرد، اما توفیقات قابل تقدیری در این مسیر داشت و بخشی از این موضوع هم به دلیل روحیه جوان و نداشتن روحیه محافظه کاری اش بود که به سهم خودم از زحمات، تلاش ها و خدماتش قدردانی و تشکر می کنم.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز خرسندی از اینکه دکتر سلمانپور جوانی مومن، انقلابی و پرانگیزه از خطه لارستان عَلَم خدمت را به دوش گرفته تا به مردم خدمت کند و انتخابش نشان دهنده توانمندی اش است، تصریح کرد: انتخاب دکتر سلمانپور تدبیر شایسته ای بود که برای دانشکده علوم پزشکی لارستان انجام شد و به سهم خودم از این روحیه جوانگرایی تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه لارستان خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت: امروز سر ما در مقابل خیرین پایین است، امیدوارم شما تدبیری کنید تا پرچم ما نزد خیرین منطقه بالا رود.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم با اشاره به پردیس علوم پزشکی لارستان افزود: علیرغم هزینه های سنگینی که در اینجا صورت گرفته، هنوز رسمیتی به این مرکز داده نشده است، ، خیری مسجد ساخته است، خیری ساختمان ساخته و خیر دیگری فضای آنجا را آماده کرده است، اگر مشکل خیرین حل شود سپاسگزار شما خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان جویم و بخش بیرم از نظر تجهیزات پزشکی نیاز به توجه ویژه دارند، بنابراین امیدواریم با پیگیری ها و حمایت های شما این مشکلات حل شود خاطر نشان کرد: اگر بتوان با ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان عنوان این دانشکده را ارتقا دهیم قطعا برکات دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت بیشتر و مشکلات مردم هم کمتر خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: درخواستی که امروز از دکتر سلمانپور دارم همان درخواستی است که مقام معظم رهبری داشتند و فرمودند که ما باید به جایی برسیم که بیمار وقتی به مراکز درمانی مراجعه می کند تنها دردش، درد بیماری باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه لارستان:سر ما در مقابل خیرین پایین است/به پردیس علوم پزشکی رسمیت داده شود”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه اکثر مدیران لارستان روحیه محافظه کاری دارند واقعیت نمی گویند وبه علت اینکه نشود پست و میز از دست بدهند مطالبات قانونی مردم مطالبه نمی کنند . ما از تلاش ونداشتن روحیه محافظه کاری دکتر رضایی تشکر میکنیم ودعا خیر مردم بدرقه راهشان باد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین