شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اجراى عمليات روكش آسفالت ١٠ كيلومتر از محور درزوسايبان

مديركل راه و شهرسازى لارستان گفت: از اجرای عمليات روكش آسفالت ١٠ كيلومتر از محور درزوسايبان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه…

مديركل راه و شهرسازى لارستان گفت: از اجرای عمليات روكش آسفالت ١٠ كيلومتر از محور درزوسايبان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، مهندس حسن شبانى ضمن حضور در محل اجراى عمليات روكش آسفالت در محور درز و سايبان ، روند پيشرفت فيزيكى اين پروژه را تشريح كرد .

شبانى با اشاره به اينكه شروع اين عمليات در راستاى ايمن سازى تردد و كاهش تصادفات جاده اى بوده ، گفت : نگهدارى و حفاظت راههاى ارتباطى در حوزه راهدارى اين اداره كل بدون وقفه در تمامى نقاط حوزه استحفاظى در حال انجام است تا بهره مندى بهتر مردم بخش درزوسايبان از راه مناسب و تسهيل در رفت وآمد مسير شود .

وى افزود : بدليل فرسودگى ناشى از عوامل محيطى ، آسفالت اين محور در معرض خرابى قرار گرفته و به همين دليل فرمان شروع عمليات آسفالت ١٠ كيلومتر از اين مسير با اعتبارى حدود ١٧٠ ميليارد ريال داده شده تا بخشى از خرابى هاى اين مسير مرتفع گردد.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان تصريح كرد : از آنجاييكه اين مسير حلقه اتصال لارستـان به شرق كشور و مسير دسترسى به ايستگاه راه آهن زاهد محمود است در تلاشيم تا با تامين منابع بيشتر ، نگهدارى از اين مسير با انجام روكش آسفالت در ميزان وسيعى از اين جاده به طور مداوم صورت گيرد تا ضريب ايمنى جهت تردد خودرو ها افزايش يابد .

در ادامه اين بازديد شبانى پل هاى در حال تخريب واقع در اين محور كه بر اثر سيل دچار خرابى شده بود را بررسى كرد و دستورات لازم به مديريت راهدارى جهت انجام فرايند تعمير آنها در سريع ترين زمان ممكن داده شد .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجراى عمليات روكش آسفالت ١٠ كيلومتر از محور درزوسايبان”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر کارگران،مهندسین و مدیرانی که در امر جاده سازی تلاش میکنند. خداقوت اجرتان با خداست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین