چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 جهاد تبیین فصل نوینی برای مقابله با حربه های جدید دشمن است

    امام جمعه لارستان تاکید کرد: موضوع جهاد تبیین که با هوشیاری و زمان شناسی و درایت رهبر فرزانه انقلاب و بر اساس شناخت و اشراف کامل و دقیق…

 

 

امام جمعه لارستان تاکید کرد: موضوع جهاد تبیین که با هوشیاری و زمان شناسی و درایت رهبر فرزانه انقلاب و بر اساس شناخت و اشراف کامل و دقیق از تحولات منطقه ای و بین المللی مطرح شده فصل نوین و راهبرد مناسبی برای خنثی سازی و مقابله با حربه های جدید و پیچیده دشمن خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در جمع روحانیون و مبلغان تبلیغات اسلامی لارستانی اظهار داشت: پنهان کاری و سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب ، برای دور کردن و ایجاد شکاف بین مردم با آرمان های انقلاب اسلامی و از حربه های دشمن است.

وی تصریح کرد: امروز مهمترین نکته ای که دشمن بر روی آن تمرکز کرده، تطهیر و پاکسازی جنایات و ظلم های دوران ستم شاهی و بیهود نشان دادن پیروزی انقلاب ملت ایران و ساقط کردن رژیم پهلوی است که در ابعاد مختلف مطرح می کند.

امام جمعه لار افزود: امروز این حربه دشمن به بالاترین سطح و به شدت در فضای مجازی و شبکه های مختلف اجتماعی و رسانه ها در حال نشر و گسترش است که ستم های رژیم شاهنشاهی را تطهیر و با آن همه جنایات سنگینش حتی مظلوم جلوه دهد.

وی بیان کرد: دشمن البته بیشترین تمرکز خود را در پیاده ساختن اهدافش روی نسل امروز و برای جوانان و نسلی که در آن دوران حضور نداشته اند و با اهداف و آرمان های انقلاب و نهضت امام راحل آشنا نیستند و یا ستم ها و جنایات رژیم را قبل از انقلاب ندیده اند، معطوف کرده است.

امام جمعه لار تصریح کرد: علاوه بر ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی دشمن حتی می خواهد به گونه به مردم و نسل امروز القا کند که ریشه بسیاری از مشکلات و نارسایی ها در این برهه زمانی خود جمهوری اسلامی است و با صرف هزینه های هنگفت به دنبل القای ناکارامدی نظام است.

وی بیان کرد: روحانیون و مبلغان دینی امروزه در خط مقدم و برای تبیین درست و با نگاه عالمانه و هوشمندانه و متناسب با نیازهای روز جامعه دستاوردها و اهداف و ارمان ای این نظام الهی هستند.

در این همایش که به همت سازمان تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد از جمعی از روحانیون و مبلغان دینی مستقر در این شهرستان بهمراه خانواده های آنان قدردانی و تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ جهاد تبیین فصل نوینی برای مقابله با حربه های جدید دشمن است”

  1. صادق از لارستان گفت:

    امروز هرکس وبعد از چهل سال شرایط کار و زندگی خودش. را با انسانهایی که در آن سایر مناطق دنیا زندگی میکنند می کنند مقایسه نمایند به نتایجی می رسند که تنها با توضیح ونصیحت و سخنرانی قابل قبول نیست افراد ی که به بلوغ اجتماعی رسیده اند خودشان خوب می‌دانند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین