شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اتباع غیر مجاز بر اساس قوانین و مقررات طرد می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین و مقررات و کنوانسیون های بین المللی، به اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارائه خواهد…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین و مقررات و کنوانسیون های بین المللی، به اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارائه خواهد کرد و اتباع خارجی از هر کشوری که به صورت غیر مجاز وارد خاک جمهوری شده اند باید از کشور خارج شوند.

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهارداشت: اتباع غیرمجاز می توانند با مراجعه به اردوگاه مراقبتی شیراز به صورت داوطلبانه از کشور خارج شوند.

وی افزود: مردم عزیز هوشیار باشند، برخی از بیگانگان و رسانه های خارجی به دنبال تفرقه و ایجاد تنش بین ملت ایران و همسایگان هستند؛ لذا ضمن هوشیاری و عدم باز نشر اخبار مجعول مطمئن باشند که مراجع امنیتی ، انتظامی و قضایی و ارگان‌های ذیربط ، اتباع خارجی را رصد می‌کنند و هیچ گونه نگرانی امنیتی وجود ندارد.

بنابه گفته این مقام مسئول، از هم استانی های عزیز درخواست داریم هر گونه گزارشات مرتبط با قاچاق، اقامت و اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز را به اداره کل امور اتباع خارجی استانداری فارس اعلام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین