چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات‌ سیل گراش

  فرماندار گراش فارس گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری فارس و از سوی دولت برای جبران بخشی از خسارات های ناشی از سیل دیماه…

 

فرماندار گراش فارس گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری فارس و از سوی دولت برای جبران بخشی از خسارات های ناشی از سیل دیماه سال ۱۴۰۰ به این شهرستان جنوبی اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مجید غلام پور در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار داشت: سیل دی ماه ۱۴۰۰ رقمی افزون بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بخش های مختلف در مناطق شهری و روستایی خسارت زد.

وی گفت: سیل دی ماه سال گذشته در گراش فارس خسارت جانی نداشت اما خسارات زیادی به زیرساخت ها، تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، راه ها و مبلمان شهری گررسیدگی به سیل زداش زیان وارد کرده است.

او ادامه داد: بر اساس برآورد کارشناسان بیشترین خسارت وارد شده به تاسیسات زیربنایی به ویژه راه‌ها، ابنیه و آب‌نماها با بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال بود.

فرماندار گراش گفت: همچنین سیل رقمی افزون بر ۴۵۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و ۲۳۰ میلیارد ریال هم میزان خسارات به منازل مسکونی اعم از شهری روستایی گزارش شد.

وی خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای جبران خسارت سیل، افزایش امکانات و تجهیزات و انجام اقدامات پیشگیرانه برای بارش های سیل آسا در آینده شد.

غلام پور با اشاره به بخش های خسارت دیده در جریان سیل و آبگرفتگی سال گذشته، گفت: با توجه به بارندگی و جاری شدن سیل و روان آبهای فصلی در گراش خسارات زیادی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد شده است.

فرماندار گراش با اشاره به اینکه حادثه سیل در شهرستان با همکاری مردم مدیریت شد، افزود: با توجه به حجم خسارات انتظار داریم ستاد مدیریت بحران استان نگاه ویژه‌ای به مناطق سیل زده در شهرستان گراش داشته باشد.

وی گفت: گراش بیش از هر زمانی نیازمند استقرار امکانات و تجهیزات امدادی و خدماتی در سطح شهرستان است و کمبود تجهیزات مهم‌ترین چالش پیش روی ستاد مدیریت بحران است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین